Nästa Stockholmsträff.
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Nästa Stockholmsträff.

    Funderade på om vi skulle ses i stan istället om det var några (Bissen? Malpet? SambaSamba?) som det blir långt för om vi ses utanför stan? Kanske Skrapan eller Kulturhuset? Om ni andra är sugna på att hänga på förstås?

    Kram!
  2. 1
    Nästa Stockholmsträff. Funderade på om vi skulle ses i stan istället om det var några (Bissen? Malpet? SambaSamba?) som det blir långt för om vi ses utanför stan? Kanske Skrapan eller Kulturhuset? Om ni andra är sugna på att hänga på förstås?

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Det funkar för mig även om jag helst skulle ses där det inte är så dyrt att parkera, men det löser sig. Dock kan jag ingn annan dag än på Onsdag nästa vecka..

    Kram
  4. 2
    Det funkar för mig även om jag helst skulle ses där det inte är så dyrt att parkera, men det löser sig. Dock kan jag ingn annan dag än på Onsdag nästa vecka..

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Ja onsdagen den 21:a klockan 11.00 är väl bestämt.

    Om ingen annan vill hänga på kan vi ju lika gärna ses i Sickla. Det går bra för min del.

    Kram!! (och hoppas Olga är piggare idag!)
  6. 3
    Ja onsdagen den 21:a klockan 11.00 är väl bestämt.

    Om ingen annan vill hänga på kan vi ju lika gärna ses i Sickla. Det går bra för min del.

    Kram!! (och hoppas Olga är piggare idag!)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja det låter bra, jag har svärmor här hela nästa vecka inför dopet (*pust**stön*) Så jag måste komma ifrån lite..

    Olga verkar mycket piggare idag!

    Kram
  8. 4
    Ja det låter bra, jag har svärmor här hela nästa vecka inför dopet (*pust**stön*) Så jag måste komma ifrån lite..

    Olga verkar mycket piggare idag!

    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5
    Jag ska kika om jag hinner, jag ska på möte i skolan (Emma) på em men med god logistik så kan jag hinna med båda . Måste ändra BVC-tid åxå då jag ska på möte IGEN på torsdagen kl 9 samt BVC 9:30.. *krock*

    "små barn små bekymmer, stora barn..."
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  10. 5
    Jag ska kika om jag hinner, jag ska på möte i skolan (Emma) på em men med god logistik så kan jag hinna med båda . Måste ändra BVC-tid åxå då jag ska på möte IGEN på torsdagen kl 9 samt BVC 9:30.. *krock*

    "små barn små bekymmer, stora barn..."
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Såg i kalendern att vi ska til BVC då och ta 5 mån sprutan, men det är kl 9.30 så vi hinner, om inte Jonatan blir allt för gnällig eller så men jag kan ju ta med en supp. Helst ses jag i Sickla vi kan ju se dagen innan vilka som kommer, annars föredrar jag Skrapan så slipper jag åka så långt med tunnelbanan om Jonatan skulle bli gnällig eller så.
  12. 6
    Såg i kalendern att vi ska til BVC då och ta 5 mån sprutan, men det är kl 9.30 så vi hinner, om inte Jonatan blir allt för gnällig eller så men jag kan ju ta med en supp. Helst ses jag i Sickla vi kan ju se dagen innan vilka som kommer, annars föredrar jag Skrapan så slipper jag åka så långt med tunnelbanan om Jonatan skulle bli gnällig eller så.
  13. Medlem sedan
    Feb 2009
    #7
    Vad kul att ni tänker på oss Skrapan eller kultruhuset är lite lättare och bättre för mig(lantis) att ta sig till. Nästa onsdag ska jag kunna komma om ingen blir sjuk eller så. Vi ska till Bvc på torsdagen
  14. 7
    Vad kul att ni tänker på oss Skrapan eller kultruhuset är lite lättare och bättre för mig(lantis) att ta sig till. Nästa onsdag ska jag kunna komma om ingen blir sjuk eller så. Vi ska till Bvc på torsdagen
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    Vad gulligt av dig att tänka på oss! Jag ska på gympa kl. 13.15, men kommer gärna och är med ett tag. Jag prövar gärna fiket i Skrapan, men Kulturhuset funkar också.
  16. 8
    Vad gulligt av dig att tänka på oss! Jag ska på gympa kl. 13.15, men kommer gärna och är med ett tag. Jag prövar gärna fiket i Skrapan, men Kulturhuset funkar också.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Skrapan känns lite jobbigt för mig att hitta en OK parkering vid....så jag föreslår hellre Åhlens City el Kulturhuset...

  18. 9
    Skrapan känns lite jobbigt för mig att hitta en OK parkering vid....så jag föreslår hellre Åhlens City el Kulturhuset...

  19. Medlem sedan
    Feb 2009
    #10
    Åhlens el Kulturhuset e ok för mig
  20. 10
    Åhlens el Kulturhuset e ok för mig
  21. Medlem sedan
    Oct 2008
    #11
    Jag skulle också vilja haka på, men Malva och jag ska flyga till Berlin. Hoppas att ni bokar in någon mer träff framöver.
    (Helst Skrapan eller Kulturhuset).
  22. 11
    Jag skulle också vilja haka på, men Malva och jag ska flyga till Berlin. Hoppas att ni bokar in någon mer träff framöver.
    (Helst Skrapan eller Kulturhuset).
  23. Medlem sedan
    Feb 2009
    #12
    Jag tycker kulturhuset. Det är så mycket folk på Åhlens jämt.
  24. 12
    Jag tycker kulturhuset. Det är så mycket folk på Åhlens jämt.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Hade gärna hängt på med den 21 klockan 11 ska jag på barnvagnsbio i kista och se bröllopsfotografen.

    Hade biocheck som gick ut den 10/10 så jag köpte en biljett framåt i tiden så jag kunde utnyttja checken.

    Ska bli spännande faktiskt, har aldrig varit på barnvagnsbio tidigare.

    Är det nån annan som varit på det nån gång?
  26. 13
    Hade gärna hängt på med den 21 klockan 11 ska jag på barnvagnsbio i kista och se bröllopsfotografen.

    Hade biocheck som gick ut den 10/10 så jag köpte en biljett framåt i tiden så jag kunde utnyttja checken.

    Ska bli spännande faktiskt, har aldrig varit på barnvagnsbio tidigare.

    Är det nån annan som varit på det nån gång?
  27. Medlem sedan
    Oct 2008
    #14
    Åh vad roligt! Det hade jag gärna gjort också (det verkar vara en rolig film). Jag har aldrig testat tyvärr så du får komma med rapport sen! Och hänga på när vi ses nästa gång.

    Kram!
  28. 14
    Åh vad roligt! Det hade jag gärna gjort också (det verkar vara en rolig film). Jag har aldrig testat tyvärr så du får komma med rapport sen! Och hänga på när vi ses nästa gång.

    Kram!
  29. Medlem sedan
    Oct 2008
    #15
    Nu verkar det som att de flesta föredrar Kulturhuset. Mette, funkar det för dig?? Känns dumt att ses någonstans där du inte kan hänga med!

    Kram!
  30. 15
    Nu verkar det som att de flesta föredrar Kulturhuset. Mette, funkar det för dig?? Känns dumt att ses någonstans där du inte kan hänga med!

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16
    Jag har gått några gånger och gillar det verkligen. Jättekul att kunna komma iväg på bio även under tiden som mammaledig.
  32. 16
    Jag har gått några gånger och gillar det verkligen. Jättekul att kunna komma iväg på bio även under tiden som mammaledig.
  33. Medlem sedan
    Jan 2007
    #17
    Ja det är helt ok för mig, jag tar med mig en supp ifall Jonatan blir gnällig efter sprutan men det ska nog gå bra, mysigt med en tripp till stan Gulligt att du tänkte på oss
  34. 17
    Ja det är helt ok för mig, jag tar med mig en supp ifall Jonatan blir gnällig efter sprutan men det ska nog gå bra, mysigt med en tripp till stan Gulligt att du tänkte på oss

Liknande trådar

  1. Nästa stockholmsträff
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 14:36
  2. Nästa Stockholmsträff
    By Elisha in forum Hitta nya vänner
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 23:37
  3. Nästa Stockholmsträff!
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 11:19
  4. Nästa Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:05
  5. Nästa Stockholmsträff!
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar