Har ni drabbats av influensan ännu?
_01 Sommarbarn
  1. Anonym
    #1

    Har ni drabbats av influensan ännu?

    A blev snuvig i helgen så jag befarade det värsta. Han fick stanna hemma i måndags för säkerhets skull, men det blev inte värre så på tisdag var han tillbaka i skolan igen. Snuvan är så gott som borta nu. Maken har börjat känna av förkylningen nu. Han var snorig och hade lite ont i halsen igår. Här i stan är det väldigt många sjuka nu. (vet inte om det är svininfluensan eller den "vanliga" influensan som kommer varje år) Skolan har meddelat att om det blir många sjuka så kommer dom att slå ihop klasser. Får väll se hur det blir inom den närmsta tiden...

    Vi satte oss och pysslade i måndags. A gjorde ett halloweenkort och tyckte att det var superskojigt. Vill ni se hur den ser ut? Gå gärna in och kolla i min scrapblogg:
    http://ankisscrapbooking.bloggplatsen.se

    Anki
  2. 1
    Har ni drabbats av influensan ännu? A blev snuvig i helgen så jag befarade det värsta. Han fick stanna hemma i måndags för säkerhets skull, men det blev inte värre så på tisdag var han tillbaka i skolan igen. Snuvan är så gott som borta nu. Maken har börjat känna av förkylningen nu. Han var snorig och hade lite ont i halsen igår. Här i stan är det väldigt många sjuka nu. (vet inte om det är svininfluensan eller den "vanliga" influensan som kommer varje år) Skolan har meddelat att om det blir många sjuka så kommer dom att slå ihop klasser. Får väll se hur det blir inom den närmsta tiden...

    Vi satte oss och pysslade i måndags. A gjorde ett halloweenkort och tyckte att det var superskojigt. Vill ni se hur den ser ut? Gå gärna in och kolla i min scrapblogg:
    http://ankisscrapbooking.bloggplatsen.se

    Anki
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Hoppsan, varför blev jag plötsligt anonym?! Skrev min alias Anki m A men det syns inte i inlägget.
  4. 2
    Hoppsan, varför blev jag plötsligt anonym?! Skrev min alias Anki m A men det syns inte i inlägget.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    inte en endaste gris i sikte här!
  6. 3
    inte en endaste gris i sikte här!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    På makens jobb kallas den allmänt för baconsjukan =)
  8. 4
    På makens jobb kallas den allmänt för baconsjukan =)
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Här i stan går svininfluensa och ffa är skolor och förskolor drabbade.
    Jag och sonen låg över en helg för ett par veckor sen. Han blev sjuk onsdag och var åter på skolan onsdag efteråt. Enligt symtomen så stämmer de med svininfluensan men kan mkt väl vara vanlig flunsa också.
    En kompis som är gravid har dock varit sjuk och testats där det konstaterades svinis.
  10. 5
    Här i stan går svininfluensa och ffa är skolor och förskolor drabbade.
    Jag och sonen låg över en helg för ett par veckor sen. Han blev sjuk onsdag och var åter på skolan onsdag efteråt. Enligt symtomen så stämmer de med svininfluensan men kan mkt väl vara vanlig flunsa också.
    En kompis som är gravid har dock varit sjuk och testats där det konstaterades svinis.

Liknande trådar

  1. Har drabbats av PUT!!!
    By smuggel in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 08:40
  2. Har drabbats av...
    By Strawberryjuice in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 13:24
  3. Har ni drabbats
    By Jojjo v 39 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 09:01
  4. Vad har han drabbats av???
    By Mysaan med boysen in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 19:35
  5. Har drabbats av
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 14:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar