Hej hej!
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Hej hej!

    Hej på er!

    Ville bara säga hej till er! Läget är fortfarande oförändrat och jag väntar fortfarande på datum till huvudförhandling.

    Jag träffar nu barnen i en annan kommun för att kommunen inte har några lokaler att tillhandahålla trots att jag sagt att mitt hem står till förfogande, men det är pappan som vägrar så nu är det umgängessabotage från hans sida vilket gynnar kanske mig.

    Det är bara bra med barnen. T växer så det står härliga till och pratar en massa och säger numer sitt namn.

    Säger era barn sina namn?
  2. 1
    Hej hej! Hej på er!

    Ville bara säga hej till er! Läget är fortfarande oförändrat och jag väntar fortfarande på datum till huvudförhandling.

    Jag träffar nu barnen i en annan kommun för att kommunen inte har några lokaler att tillhandahålla trots att jag sagt att mitt hem står till förfogande, men det är pappan som vägrar så nu är det umgängessabotage från hans sida vilket gynnar kanske mig.

    Det är bara bra med barnen. T växer så det står härliga till och pratar en massa och säger numer sitt namn.

    Säger era barn sina namn?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Jag hoppas att allt löser sig

    och jag bara älskar det där fotot av T

    /marib *på besök*
  4. 2
    Jag hoppas att allt löser sig och jag bara älskar det där fotot av T

    /marib *på besök*
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Tack! Vad kul att du älskar fotot på T, det gör jag med. Min son tog det förra året på henne när han var 4 år.

    Nu har jag ÄNTLIGEN fått tid för förhandling i denna härva, i december blir det. Hoppas ha detta klart till jul. Snart är allt detta över.
  6. 3
    Tack! Vad kul att du älskar fotot på T, det gör jag med. Min son tog det förra året på henne när han var 4 år.

    Nu har jag ÄNTLIGEN fått tid för förhandling i denna härva, i december blir det. Hoppas ha detta klart till jul. Snart är allt detta över.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar