Svammel svammel
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Svammel svammel

    Vet inte vad jag ska skriva egentligen men jag tänkte iaf svamla ihop ett inlägg

    Här far dagarna iväg ja veckorna oxå för den delen. Liam växer så de knakar och de stora barnen tycker han blir roligare o roligare för han är ju mkt mer aktiv och med nu.

    Han har vänt sig en gång från rygg till mage och en gng från mage till rygg men sen inte visat så mkt intresse för det mer...

    Jag helammar fortfarande och har inga planer på att börja med smakportioner ännu... han blir ju 4 mån först den 25:e men jag väntar nog till han är 5mån innan jag börjar för jag trivs bra med amningen o den funkar kanon.

    Jag har hunnit fylla 30 i veckan som gick och fick en superfin digital systemkamera så nu fotas de till hö o vänster värre än vanligt

    Har ni bytat från liggdel till sittdelen på vagnen ännu? Jag funderar på när man ska göra det?! Men än så länge e han nöjd, bara vagnen rullar

    Ja de va mitt svammelinlägg
    Hoppas alla mår bra nu i förkylningstider och grissjukor
    Kram kram
    Mamma till 3 plus 1 bonus
  2. 1
    Svammel svammel Vet inte vad jag ska skriva egentligen men jag tänkte iaf svamla ihop ett inlägg

    Här far dagarna iväg ja veckorna oxå för den delen. Liam växer så de knakar och de stora barnen tycker han blir roligare o roligare för han är ju mkt mer aktiv och med nu.

    Han har vänt sig en gång från rygg till mage och en gng från mage till rygg men sen inte visat så mkt intresse för det mer...

    Jag helammar fortfarande och har inga planer på att börja med smakportioner ännu... han blir ju 4 mån först den 25:e men jag väntar nog till han är 5mån innan jag börjar för jag trivs bra med amningen o den funkar kanon.

    Jag har hunnit fylla 30 i veckan som gick och fick en superfin digital systemkamera så nu fotas de till hö o vänster värre än vanligt

    Har ni bytat från liggdel till sittdelen på vagnen ännu? Jag funderar på när man ska göra det?! Men än så länge e han nöjd, bara vagnen rullar

    Ja de va mitt svammelinlägg
    Hoppas alla mår bra nu i förkylningstider och grissjukor
    Kram kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Ungefär så känns det här med svammel, svammel.
    Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag.

    Kevin började tycka det var ok att ligga på golvet för nåra veckor sen och det tog inte lång tid innan han rullade över på mage. Nu försöker han ta sig framåt utan större framgång och han blir så arg för han vill mer än han kan.
    Vi har börjat med smakportioner och de slinker gladeligen ner. Kevin nästan sväljer skeden oxå
    Han får nu sitta i Leo´s gamla barnstol och är hur nöjd som helst med att få vara med oss vid bordet. Sitter han i babysittern tar han i med fötterna och hela den hoppar bakåt!

    Vi hade mjuklift i vagnen som bara har sittdel men den tog jag ur för ganska länge sen.... Kevin e så knubbig att det blev trångt

    Det känns som att det går fortare med barn nr2, han har liksom inte tid att vara bebis Han vill så mycket och jag måste tänka ut nåt nytt hela tiden *pust*. Men nu äntligen börjar han sova mer och bättre på nätterna, mycket skönt för mamma

    Svammel o kram!
  4. 2
    Ungefär så känns det här med svammel, svammel.
    Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag.

    Kevin började tycka det var ok att ligga på golvet för nåra veckor sen och det tog inte lång tid innan han rullade över på mage. Nu försöker han ta sig framåt utan större framgång och han blir så arg för han vill mer än han kan.
    Vi har börjat med smakportioner och de slinker gladeligen ner. Kevin nästan sväljer skeden oxå
    Han får nu sitta i Leo´s gamla barnstol och är hur nöjd som helst med att få vara med oss vid bordet. Sitter han i babysittern tar han i med fötterna och hela den hoppar bakåt!

    Vi hade mjuklift i vagnen som bara har sittdel men den tog jag ur för ganska länge sen.... Kevin e så knubbig att det blev trångt

    Det känns som att det går fortare med barn nr2, han har liksom inte tid att vara bebis Han vill så mycket och jag måste tänka ut nåt nytt hela tiden *pust*. Men nu äntligen börjar han sova mer och bättre på nätterna, mycket skönt för mamma

    Svammel o kram!

Liknande trådar

  1. Dagens utflykt (svammel svammel)
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 21:30
  2. svammel svammel *lååååååååååångt*
    By QueenOfNight in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 13:28
  3. Svammel...
    By Smygis m 1 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 09:50
  4. Tyst hemma (svammel svammel)
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 17:49
  5. hej på er (svammel typ)
    By Myzan o Co in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar