aga eller vad?
Utsatta barn & familjehem
  1. Anonym
    #1

    aga eller vad?

    en kompis berättade för mig i dag att hon blev arg och slog väldigt lätt över handen. kändes antagligen inte alls på barnet. men om barnet berättar på förskolan imorgon vad gör personalen då? kompisen är väldigt ledsen över det hela. hon berättade att det hade hänt tidigare att hon blivit så arg att hon lätt rör vid barnet men hejdar sig så de blir inget slag. jag har inga barn så jag vet inte, är detta normalt eller inte. och bör hon skaffa hjälp innan det händer nåt.
  2. 1
    aga eller vad? en kompis berättade för mig i dag att hon blev arg och slog väldigt lätt över handen. kändes antagligen inte alls på barnet. men om barnet berättar på förskolan imorgon vad gör personalen då? kompisen är väldigt ledsen över det hela. hon berättade att det hade hänt tidigare att hon blivit så arg att hon lätt rör vid barnet men hejdar sig så de blir inget slag. jag har inga barn så jag vet inte, är detta normalt eller inte. och bör hon skaffa hjälp innan det händer nåt.
  3. En annan mamma
    #2
    En kompis till mig gick lite längre än så, hon träffade med viss styrka kvar i slaget. Inte så att det skadade barent men tillräckligt för att min kompis mådde jättedåligt, hon kontaktade BUP. Mor och barn fick få i gemensam lekterapi som hjälpte dem väldigt bra.

    Om man får rätt hjälp så kan det med andra ord vara väldigt bra!
  4. 2
    En kompis till mig gick lite längre än så, hon träffade med viss styrka kvar i slaget. Inte så att det skadade barent men tillräckligt för att min kompis mådde jättedåligt, hon kontaktade BUP. Mor och barn fick få i gemensam lekterapi som hjälpte dem väldigt bra.

    Om man får rätt hjälp så kan det med andra ord vara väldigt bra!

Liknande trådar

  1. Kådis eller pessar=pest eller kolera?
    By Blivande frögurka? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 19:09
  2. Fun eller Sing eller någon helt annan?
    By bigmouth in forum Bebissnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 15:09
  3. Mimmi eller Rosalie?Carlberg eller Lärn?
    By wasti in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 10:06
  4. Hjälp mig stryka eller lägga till eller
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 09:45
  5. Fint eller fult? Tjej eller kille?
    By Fryck in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 00:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar