Nån annan som haft hepatos?
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Nån annan som haft hepatos?

    Hej,
    vid mina två tidigare graviditeter har jag haft hepatos. Jag har framför allat haft svår klåda, särskilt sista veckorna. Den hrä gången har llådan inte kommit (ännu) men däremot har jag fruktansvärt ont under höger revbensbåge och mår illa av och till. Ska ta leverprov på torsdag och får väl veta då, men jag undrar nu om det finns någon annan i gruppen som haft hepatos och om ni "bara" haft klåda då eller om ni också haft ont i levertrakten?
  2. 1
    Nån annan som haft hepatos? Hej,
    vid mina två tidigare graviditeter har jag haft hepatos. Jag har framför allat haft svår klåda, särskilt sista veckorna. Den hrä gången har llådan inte kommit (ännu) men däremot har jag fruktansvärt ont under höger revbensbåge och mår illa av och till. Ska ta leverprov på torsdag och får väl veta då, men jag undrar nu om det finns någon annan i gruppen som haft hepatos och om ni "bara" haft klåda då eller om ni också haft ont i levertrakten?
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Har inte reflekterat över att det kan vara nåt fel men jag har haft väldigt ont under revbenen, som träningsvärk typ o svårt o andas o mått illa men jag har aldrig haft hepatos. Kanske ska nämna det iaf i förbifarten för BM
  4. 2
    Har inte reflekterat över att det kan vara nåt fel men jag har haft väldigt ont under revbenen, som träningsvärk typ o svårt o andas o mått illa men jag har aldrig haft hepatos. Kanske ska nämna det iaf i förbifarten för BM

Liknande trådar

  1. Nån annan som haft granulom?
    By -Frida- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 21:35
  2. Hepatos?
    By anonymt namn in forum Komplikationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 08:13
  3. Hepatos?
    By L0ved in forum Komplikationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 10:51
  4. Hepatos?
    By L0ved in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 18:42
  5. (enkät) Ni som haft/har hepatos...
    By -Johanna- in forum Komplikationer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 18:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar