Jag är så lycklig
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Jag är så lycklig

    Hej!
    Jag fick min tvättpelare i helgen och igår så premiär tvättade jag.
    Jag känner mig så lyxig, och min man säger att hela jag strålar av lycka som ett litet barn på julafton.
    Men jag har väntat och längtat efter detta i många år, och nu när vi flyttade till större så fick vi plats i badrummet med detta.
    Man behöver inte tänka på att boka tider och vara hemma och passa och kånka barn och tvätt och allt vad som är jobbigt med att bara för lita sig på en tvättstuga.
    Och sen känns det skönt också eftersom barnen har aktevitet och behöver få saker tvättade snabbt så är det bara nu att slänga in det i tvättmakinen.

    Jag detta var lite lycklig svammel får mig.
  2. 1
    Jag är så lycklig Hej!
    Jag fick min tvättpelare i helgen och igår så premiär tvättade jag.
    Jag känner mig så lyxig, och min man säger att hela jag strålar av lycka som ett litet barn på julafton.
    Men jag har väntat och längtat efter detta i många år, och nu när vi flyttade till större så fick vi plats i badrummet med detta.
    Man behöver inte tänka på att boka tider och vara hemma och passa och kånka barn och tvätt och allt vad som är jobbigt med att bara för lita sig på en tvättstuga.
    Och sen känns det skönt också eftersom barnen har aktevitet och behöver få saker tvättade snabbt så är det bara nu att slänga in det i tvättmakinen.

    Jag detta var lite lycklig svammel får mig.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag kan säga att jag förstår preeeecis hur du känner när min tvättmaskin tillfälligt föll ur tiden så var jag bedrövad och det var jobbigt att konka tvätt och sätta på Olga ytterkläder och springa hit och dit efter tv-stugan ligger i ett annat hus.

    När tvättmaskinen sen vaknade till liv igen så åkte jag upp till himlen och tillbaka igen av lycka hihihi

    Kram
  4. 2
    Jag kan säga att jag förstår preeeecis hur du känner när min tvättmaskin tillfälligt föll ur tiden så var jag bedrövad och det var jobbigt att konka tvätt och sätta på Olga ytterkläder och springa hit och dit efter tv-stugan ligger i ett annat hus.

    När tvättmaskinen sen vaknade till liv igen så åkte jag upp till himlen och tillbaka igen av lycka hihihi

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Ja tänka vad som kan göra en lycklig Får gratulera till tvättpelaren Har oxå varit i tvättstuge-världen med småbarn... ingen hit alltså!
  6. 3
    Ja tänka vad som kan göra en lycklig Får gratulera till tvättpelaren Har oxå varit i tvättstuge-världen med småbarn... ingen hit alltså!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Jag är lycklig för din skull och min jag har en maskin snart 10 år som gav upp i Torsdags förra veckan och var och tvättade lite hos mamma i helgen och igår köppte min far mig en ny maskin i tidig födelsedags precent. Så nu går den före fullt.
  8. 4
    Jag är lycklig för din skull och min jag har en maskin snart 10 år som gav upp i Torsdags förra veckan och var och tvättade lite hos mamma i helgen och igår köppte min far mig en ny maskin i tidig födelsedags precent. Så nu går den före fullt.

Liknande trådar

  1. Lycklig!
    By cia76 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 09:25
  2. Lycklig !!
    By Landsbyggsmamman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:11
  3. i dag är jag lycklig för att..
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 19:24
  4. Lycklig!
    By LillaA m Maja&Agnes in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 11:24
  5. Lycklig!
    By Ullis74 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar