Jolie
_0806 Junibarn
  1. kikar in ibland
    #1

    Jolie

    Tack för dina fina inlägg, skulle vilja vara din vän :-)
    Berör mig alltid långt in i själen.
    Min sambo läste och vart lika berörd han.
    Vilken enorm styrka och tålamod ni verkar ha.
    Hoppas ni orkar med, ni har haft de tufft! tänker på er ofta.
    Skumt när man tänker efter känner inte dig har aldrig sett er osv men berör en så otroligt mycket.
    Du är en toppen mamma som är väldigt klok och får en att tänka till.
    tack!
  2. 1
    Jolie Tack för dina fina inlägg, skulle vilja vara din vän :-)
    Berör mig alltid långt in i själen.
    Min sambo läste och vart lika berörd han.
    Vilken enorm styrka och tålamod ni verkar ha.
    Hoppas ni orkar med, ni har haft de tufft! tänker på er ofta.
    Skumt när man tänker efter känner inte dig har aldrig sett er osv men berör en så otroligt mycket.
    Du är en toppen mamma som är väldigt klok och får en att tänka till.
    tack!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Jag måste bara få instämma. Efter ditt underbart långa inlägg Jolie så började mina två hjärnceller sammarbeta.
    Jag förstår inte vad jag haft för syn på mitt underbara barn som faktiskt bara är 1,5 år, som du sa, INTE 4
    TACK för dina otroligt kloka ord och TACK för du fick mig o inse att det enda mitt underbara barn vill ha är lite uppmärksamhet och kärlek!
    Har jag inte tid att ge det till den som betyder mest för mig i hela världen borde jag aldrig blivit mamma. MEN, jag har all tid i världen att ge mitt barn KÄRLEK och uppmuntran.
    TACK, TACK, TACK för du finns människa!

    KRAM!
  4. 2
    Jag måste bara få instämma. Efter ditt underbart långa inlägg Jolie så började mina två hjärnceller sammarbeta.
    Jag förstår inte vad jag haft för syn på mitt underbara barn som faktiskt bara är 1,5 år, som du sa, INTE 4
    TACK för dina otroligt kloka ord och TACK för du fick mig o inse att det enda mitt underbara barn vill ha är lite uppmärksamhet och kärlek!
    Har jag inte tid att ge det till den som betyder mest för mig i hela världen borde jag aldrig blivit mamma. MEN, jag har all tid i världen att ge mitt barn KÄRLEK och uppmuntran.
    TACK, TACK, TACK för du finns människa!

    KRAM!
  5. Anonym
    #3
    Tror man behöver se det från andra perspektiv bara.
    Och här inne finns de grymt kloka människor med kanon svar!
    Tillhör inte denna grupp men läser och för goda råd ändå :-)
    Tror alla vet att du älskar din flicka och trötta på småttingarna ibland är vi nog alla ibland. Din donna är nog lite starkare än andra precis som min :-)
    I det läget kan du tänka
    begåvade barn är oftast krävande barn
    kram till dig
    :-)
  6. 3
    Tror man behöver se det från andra perspektiv bara.
    Och här inne finns de grymt kloka människor med kanon svar!
    Tillhör inte denna grupp men läser och för goda råd ändå :-)
    Tror alla vet att du älskar din flicka och trötta på småttingarna ibland är vi nog alla ibland. Din donna är nog lite starkare än andra precis som min :-)
    I det läget kan du tänka
    begåvade barn är oftast krävande barn
    kram till dig
    :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Men TACK för dina ord! En helt okänd människa som kommer in och säger att de vill vara min vän och att jag har mycket tålamod med virvelvinden. Puh, nu blir jag rörd och mjuk i magen. Är du min vän här på AFF? Skicka iväg en till mig vettja, vänförfrågan eller vad det heter..

    Förlåt att jag inte svarat förrän nu men jag blev supersjuk när jag skrev sist. Hela familjen åkte på influensa men vi vet inte om det var svinis. Efter 2 veckor var vi friska och nu har jag hjälp min mamma med en flytt i en veckas tid så forum har jag inte haft tid med.. bara lite facebook på kvällarna.

    Hoppas vi hörs igen.

    *kram!*
  8. 4
    Men TACK för dina ord! En helt okänd människa som kommer in och säger att de vill vara min vän och att jag har mycket tålamod med virvelvinden. Puh, nu blir jag rörd och mjuk i magen. Är du min vän här på AFF? Skicka iväg en till mig vettja, vänförfrågan eller vad det heter..

    Förlåt att jag inte svarat förrän nu men jag blev supersjuk när jag skrev sist. Hela familjen åkte på influensa men vi vet inte om det var svinis. Efter 2 veckor var vi friska och nu har jag hjälp min mamma med en flytt i en veckas tid så forum har jag inte haft tid med.. bara lite facebook på kvällarna.

    Hoppas vi hörs igen.

    *kram!*
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Det ovan skulle vara till ANONYM alltså.. svårt med forumet ibland.
  10. 5
    Det ovan skulle vara till ANONYM alltså.. svårt med forumet ibland.
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Du var supermodig som kom hit och frågade faktiskt. Skönt att det kunde vara till hjälp. Jag skrev lika mycket för min skull som för din och din dotters. Är det någon som vet exakt hur trött man kan bli av att ha ett viljestarkt barn så är det ju jag. Det är ju dumt att inte dela med sig lite då

    *kärlek*
  12. 6
    Du var supermodig som kom hit och frågade faktiskt. Skönt att det kunde vara till hjälp. Jag skrev lika mycket för min skull som för din och din dotters. Är det någon som vet exakt hur trött man kan bli av att ha ett viljestarkt barn så är det ju jag. Det är ju dumt att inte dela med sig lite då

    *kärlek*

Liknande trådar

  1. Jolie - hur uttala det?
    By Flowerlily09 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 21:21
  2. Jolie.
    By vyssan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 22:16
  3. Jolie
    By carpediem in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-05, 09:53
  4. Jolie
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 17:29
  5. Jolie & Elvis
    By mamma1981 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 16:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar