Öm i livmodern
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Öm i livmodern

    Öm i livmodern och rent av lite bullig precis där. Lätta spänningar i brösten och klart bekant från min förra graviditet. Eller? Förra gången visst jag att jag blivit gravid långt innan stickan visade plus. Eller? Jag kanske lurar mig själv för att jag så gärna vill?

    Har en vecka till BIM, eller egentligen två eftersom ägglossningen var en vecka tidig (då stämmer det väl bäst med en vecka till mens?) och vill så gärna testa, men får ju inget reslutat än..

    Ska till sjukhusets kirurgmottagning idag för undersökning av magen. Ska man då upplysa om att man kan vara gravid, eller nästan kan vara gravid? eller att man försöker bli gravid?

    Jag hoppas på ett plus iaf, vi får se hur länge jag kan hålla mig!
  2. 1
    Öm i livmodern Öm i livmodern och rent av lite bullig precis där. Lätta spänningar i brösten och klart bekant från min förra graviditet. Eller? Förra gången visst jag att jag blivit gravid långt innan stickan visade plus. Eller? Jag kanske lurar mig själv för att jag så gärna vill?

    Har en vecka till BIM, eller egentligen två eftersom ägglossningen var en vecka tidig (då stämmer det väl bäst med en vecka till mens?) och vill så gärna testa, men får ju inget reslutat än..

    Ska till sjukhusets kirurgmottagning idag för undersökning av magen. Ska man då upplysa om att man kan vara gravid, eller nästan kan vara gravid? eller att man försöker bli gravid?

    Jag hoppas på ett plus iaf, vi får se hur länge jag kan hålla mig!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hej du hej du! Vi var ju i förra gruppen tillsammans så det hade väl varit finfint om vi hamnade i samma igen? =)

    jag har precis plussat i dagarna och jag var HELT säker på att jag var gravid redan 10 dagar innan BIM. Visst låter det konstigt, men alla symptom var samma som förra gången och en vecka innan BIM började jag testa. Fick positivt två dagar innan så nu sitter jag här och känner mig glad.

    Så förhoppningsvis är det samma för dig!! Ska hålla tummarna! =)
    Lycka till!
  4. 2
    Hej du hej du! Vi var ju i förra gruppen tillsammans så det hade väl varit finfint om vi hamnade i samma igen? =)

    jag har precis plussat i dagarna och jag var HELT säker på att jag var gravid redan 10 dagar innan BIM. Visst låter det konstigt, men alla symptom var samma som förra gången och en vecka innan BIM började jag testa. Fick positivt två dagar innan så nu sitter jag här och känner mig glad.

    Så förhoppningsvis är det samma för dig!! Ska hålla tummarna! =)
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Imorron tänkte jag testa.. Tycker brösten är klart större och lite ömma, och över livmodern är jag spänd fortfarande. Det känns precis som jag minns min förra graviditet, inte som pms.. Vi får väl se..
  6. 3
    Imorron tänkte jag testa.. Tycker brösten är klart större och lite ömma, och över livmodern är jag spänd fortfarande. Det känns precis som jag minns min förra graviditet, inte som pms.. Vi får väl se..
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Hej ! Jag har precis samma symtom, i går vart jätteöm i livmodern och, jag har ungerfär samma antal dagar som du kvar till en ev mens, jag ska ha min p fredag och i dag gjorde jag ett cb digital och är inte gravid enligt detta :-( men det är för tidigt tröstar jag mej med!!
    Men fortfarande mkt mer menvärk än vanligt och brösten börjar så smått att kännas liiite ömma , men dock inte så mkt! Men hoppppppaaas :-D
  8. 4
    Hej ! Jag har precis samma symtom, i går vart jätteöm i livmodern och, jag har ungerfär samma antal dagar som du kvar till en ev mens, jag ska ha min p fredag och i dag gjorde jag ett cb digital och är inte gravid enligt detta :-( men det är för tidigt tröstar jag mej med!!
    Men fortfarande mkt mer menvärk än vanligt och brösten börjar så smått att kännas liiite ömma , men dock inte så mkt! Men hoppppppaaas :-D

Liknande trådar

  1. Hur har ni det med livmodern?
    By majsan_hs in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 11:48
  2. Livmodern?
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 14:04
  3. Livmodern
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 08:32
  4. Livmodern
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 10:01
  5. Är så öm i livmodern
    By morran in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar