Karlstad
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Karlstad

    Tips på vad man kan göra vad heter de bra köpcentrumen och de godaste restaurangerna som man får ha med barn i ????? Vill veta allt för vi skall dit den 20-22 och bo på hotell med barnen 2 år och 4 månader.

    Jag fyller år och ville inte vara hemma så vi tar en Coop premiechek och alla 4 bor i ett rum med en extrasäng och en spjälsäng för 1395kr då ingår frukost och kvällsbuffe om man vill. Nu vet vi inte vad vi skall göra på dagarna skall julhandla och jag skall till panduro..men mera då?
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    Karlstad Tips på vad man kan göra vad heter de bra köpcentrumen och de godaste restaurangerna som man får ha med barn i ????? Vill veta allt för vi skall dit den 20-22 och bo på hotell med barnen 2 år och 4 månader.

    Jag fyller år och ville inte vara hemma så vi tar en Coop premiechek och alla 4 bor i ett rum med en extrasäng och en spjälsäng för 1395kr då ingår frukost och kvällsbuffe om man vill. Nu vet vi inte vad vi skall göra på dagarna skall julhandla och jag skall till panduro..men mera då?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Har nog bara varit i Karlstad en enda gång och då bodde vi hos bekanta. Det var en fin stad men med små barn så såg vi inte så mycket under just det besöket.

    Hoppas att ni får en trevlig vistelse där i alla fall. Skönt att komma iväg lite.
  4. 2
    Har nog bara varit i Karlstad en enda gång och då bodde vi hos bekanta. Det var en fin stad men med små barn så såg vi inte så mycket under just det besöket.

    Hoppas att ni får en trevlig vistelse där i alla fall. Skönt att komma iväg lite.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Har bott i Karlstad men det är några år sedan nu.
    Bergvik heter köpcentrumet som ligger i utkanten. Kommer inte ihåg var du bor men om jag jämför leksaksaffärerna här mot där så är deras enorma!!! Barnens hus o toys r us. Ang hotel så har jag inte provat något men scandic winn ska vara bra och ligger centralt. Hoppas ni får det jättemysigt
  6. 3
    Har bott i Karlstad men det är några år sedan nu.
    Bergvik heter köpcentrumet som ligger i utkanten. Kommer inte ihåg var du bor men om jag jämför leksaksaffärerna här mot där så är deras enorma!!! Barnens hus o toys r us. Ang hotel så har jag inte provat något men scandic winn ska vara bra och ligger centralt. Hoppas ni får det jättemysigt
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    bra att veta köpcentrats namn tack, vi kommer nog ha toppen kul vi bor på liten ort som inte ens har H&M så allt kommer var stort
  8. 4
    bra att veta köpcentrats namn tack, vi kommer nog ha toppen kul vi bor på liten ort som inte ens har H&M så allt kommer var stort
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Det kan du inte mena.....
  10. 5
    Det kan du inte mena.....
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    att vi inte har H&M jo surru varken falköping eller tidaholm har H&M
  12. 6
    att vi inte har H&M jo surru varken falköping eller tidaholm har H&M
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Hahah och Tranemo har inte några stora klädkedjor alls. De enda stora kedjor vi har är Ica och Willys och där köper man inte mycket kläder....
  14. 7
    Hahah och Tranemo har inte några stora klädkedjor alls. De enda stora kedjor vi har är Ica och Willys och där köper man inte mycket kläder....

Liknande trådar

  1. Karlstad bo ?
    By tita in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 13:10
  2. Nea i Karlstad
    By Li-- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 11:17
  3. Karlstad
    By Carina in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 07:58
  4. Karlstad?
    By cambenz in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar