Nästa träff
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Nästa träff

    Tack för en väldigt trevlig träff igår!! Bestämde vi att vi skulle ses på torsdag, eller var det bara ironi Jag träffas iallafall gärna! Jag ska till tandläkarn kl 11 så 12 skulle passa mig bäst om det funkar för er andra! Plats blir väl Sickla?
  2. 1
    Nästa träff Tack för en väldigt trevlig träff igår!! Bestämde vi att vi skulle ses på torsdag, eller var det bara ironi Jag träffas iallafall gärna! Jag ska till tandläkarn kl 11 så 12 skulle passa mig bäst om det funkar för er andra! Plats blir väl Sickla?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Mycket var nog ironi igår...
    Men jag komer gärna på torsdag.
    Sickla får det bli!
    Fy vad äckligt dyrt det var med parkeringen igår 200kr bara för att parkera det är ju sjukligt dyrt!

    Dock tror jag att det kanske blir lite för ofta varje vecka, man vill ju längta lite också!!



    Kram
  4. 2
    Mycket var nog ironi igår...
    Men jag komer gärna på torsdag.
    Sickla får det bli!
    Fy vad äckligt dyrt det var med parkeringen igår 200kr bara för att parkera det är ju sjukligt dyrt!

    Dock tror jag att det kanske blir lite för ofta varje vecka, man vill ju längta lite också!!



    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Jäklar va dyrt, tacka vet jag sickla där är det gratis! Ja jag fattade inte om det var allvar eller inte men jag tycker nog också att varannan vecka är bra som du säger då hinner man längta lite också annars tröttnar väl vi på varandra Vi kan ju vänta tills veckan därpå nästa vecka är det ju novemberlov så då kan det vara mycket folk.
  6. 3
    Jäklar va dyrt, tacka vet jag sickla där är det gratis! Ja jag fattade inte om det var allvar eller inte men jag tycker nog också att varannan vecka är bra som du säger då hinner man längta lite också annars tröttnar väl vi på varandra Vi kan ju vänta tills veckan därpå nästa vecka är det ju novemberlov så då kan det vara mycket folk.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Kanske kan det va en del folk då..
    För mig spelar det ingen roll jag kan komma nästa vecka
  8. 4
    Kanske kan det va en del folk då..
    För mig spelar det ingen roll jag kan komma nästa vecka

Liknande trådar

  1. Nästa träff
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 15:56
  2. När är nästa träff?
    By *N-M* in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 20:51
  3. Vid nästa träff
    By -Tess- in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 07:04
  4. När är nästa träff?
    By katita76 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 15:58
  5. När är nästa Gbg-träff?
    By Annica m3 +snitt 060116 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar