hurra!
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    hurra!

    Har fått positivt!! =)
  2. 1
    hurra! Har fått positivt!! =)
  3. Hoppas på Julibebis
    #2
    Grattis!
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Massor med grattis!!! Hoppas hoppas jag kan skriva samma sak d 26e!! )
  6. 3
    Massor med grattis!!! Hoppas hoppas jag kan skriva samma sak d 26e!! )
  7. Anonym
    #4

    Grattis!

    Jag också, i morse

    Ska återuppstå under ett annat, mer kreativt, nick nästa vecka men det är fullt upp nu några dagar. På återseende
  8. 4
    Grattis! Jag också, i morse

    Ska återuppstå under ett annat, mer kreativt, nick nästa vecka men det är fullt upp nu några dagar. På återseende
  9. Medlem sedan
    Oct 2009
    #5
    Grattis!!!!!! JAg hoppas att du mår bra och att du slipper illamående JAg väntar sj och mensvärk som aldrig förr.... Jag har inte fått ont i brösten ännu men hoppas på det haha lustigt att man vill ha ont liksom haha! Men suuuupergrattis och jag hoppas med på positivt! Superkraaam
  10. 5
    Grattis!!!!!! JAg hoppas att du mår bra och att du slipper illamående JAg väntar sj och mensvärk som aldrig förr.... Jag har inte fått ont i brösten ännu men hoppas på det haha lustigt att man vill ha ont liksom haha! Men suuuupergrattis och jag hoppas med på positivt! Superkraaam
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Tack!
  12. 6
    Tack!
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Tack och jag ska absolut hålla tummarna för dig! Bara tre dagar kvar... =D
  14. 7
    Tack och jag ska absolut hålla tummarna för dig! Bara tre dagar kvar... =D
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Tack och jättestort grattis till dig med!!!
    Då hoppas vi att vi får forsätta höras lååång tid framöver. =)
  16. 8
    Tack och jättestort grattis till dig med!!!
    Då hoppas vi att vi får forsätta höras lååång tid framöver. =)
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    Tack så mycket!
    Jag hade mensverk någon vecka innan BIM och hela vägen fram så det kan helt klart vara ett tecken. =) Hade heller inte ont i brösten, men de blev klart större långt innan BIM.
    LYCKA TILL och hoppas att du får vara här hos oss!! =)
  18. 9
    Tack så mycket!
    Jag hade mensverk någon vecka innan BIM och hela vägen fram så det kan helt klart vara ett tecken. =) Hade heller inte ont i brösten, men de blev klart större långt innan BIM.
    LYCKA TILL och hoppas att du får vara här hos oss!! =)
  19. Medlem sedan
    Dec 2008
    #10
    Grattis!!!
  20. 10
    Grattis!!!
  21. Medlem sedan
    Jul 2007
    #11
    Tack så mycket! =)
  22. 11
    Tack så mycket! =)
  23. Medlem sedan
    Oct 2009
    #12
    Bara två dagar kvar nu o fortfarande "mensvärk", har haft det i över en vecka nu. Hoppas att jag inte inbillar mig... Har fått lite ont i brösten oxå men det brukar jag ha innan. Blir heltokig på att inte veta! =) Finns det inga test som funkar två till tre dagar innan BIM?? (gissar att BIM är beräkand mens?=)
  24. 12
    Bara två dagar kvar nu o fortfarande "mensvärk", har haft det i över en vecka nu. Hoppas att jag inte inbillar mig... Har fått lite ont i brösten oxå men det brukar jag ha innan. Blir heltokig på att inte veta! =) Finns det inga test som funkar två till tre dagar innan BIM?? (gissar att BIM är beräkand mens?=)
  25. Medlem sedan
    Oct 2009
    #13
    Jag kunde inte hålla mig... gjorde ett clearblue grav.test och jag har fått världens svagaste, men än dock ett PLUS!!! *hoppar högt* Tänk om tänk om... det måste vara sant! Eller??
  26. 13
    Jag kunde inte hålla mig... gjorde ett clearblue grav.test och jag har fått världens svagaste, men än dock ett PLUS!!! *hoppar högt* Tänk om tänk om... det måste vara sant! Eller??
  27. Medlem sedan
    Oct 2009
    #14
    Grattis!! Ja klart att det är sant, ett svagt plus är ett starkt plus! Vad myyyysigt :-D Super grattis och kram !
  28. 14
    Grattis!! Ja klart att det är sant, ett svagt plus är ett starkt plus! Vad myyyysigt :-D Super grattis och kram !
  29. Medlem sedan
    Jul 2007
    #15
    Oh så kul!! Grattis grattis!! Ser du ett plus (hur svagt det än må vara) så är du gravid. Inga mer "tänk om..." alltså. =D

    Fast visst är man osäker ändå, trots att man egentligen vet. Gör ett test om några dagar igen så har det blivit mycket starkare och det tycker i alla fall jag gör att det känns mer verkligt. =)

    SUPERKUL i alla fall att du får stanna här! =)
  30. 15
    Oh så kul!! Grattis grattis!! Ser du ett plus (hur svagt det än må vara) så är du gravid. Inga mer "tänk om..." alltså. =D

    Fast visst är man osäker ändå, trots att man egentligen vet. Gör ett test om några dagar igen så har det blivit mycket starkare och det tycker i alla fall jag gör att det känns mer verkligt. =)

    SUPERKUL i alla fall att du får stanna här! =)
  31. Medlem sedan
    Oct 2009
    #16
    Jag ska göra det. har redan varit och köpttvå till för att vara HELT säker... Hihi. Är helt snurrig. En bebis i magen, hur skumt e det då? =) Kram alla, jag är nog världens lyckligaste...
  32. 16
    Jag ska göra det. har redan varit och köpttvå till för att vara HELT säker... Hihi. Är helt snurrig. En bebis i magen, hur skumt e det då? =) Kram alla, jag är nog världens lyckligaste...

Liknande trådar

  1. Hurra hurra Olga 1 månad idag!
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 08:58
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Idag är mammas födelsedag, hurra hurra
    By jannice_ in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 11:57
  4. Hurra hurra för min Agnes idag
    By cerlise in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 22:30
  5. Hurra, hurra för Linnéa idag!
    By Dexankexan in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 23:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar