Jag överlevde dagen!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Jag överlevde dagen!

    Efter att ha legat däckad med elak migrän (igen igen igen) i ett och ett halvt dygn var det dags för jobb idag. Jag kände mig rätt skeptisk till det igår kväll men faktiskt gick dagen över förväntan. Min chef, som själv är småbarnsmamma, är väldigt förstående och jag körde på helt i mitt eget tempo. Faktiskt var det väldigt trevligt att träffa alla söta kollegor igen och jag har en del spännande uppgifter framför mig, tydligen ska jag till Göteborg måndag-tisdag nästa vecka - hepp.
  2. 1
    Jag överlevde dagen! Efter att ha legat däckad med elak migrän (igen igen igen) i ett och ett halvt dygn var det dags för jobb idag. Jag kände mig rätt skeptisk till det igår kväll men faktiskt gick dagen över förväntan. Min chef, som själv är småbarnsmamma, är väldigt förstående och jag körde på helt i mitt eget tempo. Faktiskt var det väldigt trevligt att träffa alla söta kollegor igen och jag har en del spännande uppgifter framför mig, tydligen ska jag till Göteborg måndag-tisdag nästa vecka - hepp.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Så skönt att vara på benen igen. Migrän är så gräsligt, hoppas innerligen inte min dotter ärvt det av svärmor och faster...Själv är jag lyckligt odrabbad.
    Men! Gbg! Då kan vi ju ses igen (om du hinner såklart)
  4. 2
    Så skönt att vara på benen igen. Migrän är så gräsligt, hoppas innerligen inte min dotter ärvt det av svärmor och faster...Själv är jag lyckligt odrabbad.
    Men! Gbg! Då kan vi ju ses igen (om du hinner såklart)
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    Men se där då passar det ju super att sonen kommer
  6. 3
    Men se där då passar det ju super att sonen kommer
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Jag tänkte faktiskt på det, men jag har ett hyfsat späckat schema. Dock tror jag att jag har några timmar måndag eftermiddag då jag skulle kunna ta en fika, men det kanske inte är optimalt för dig?
  8. 4
    Jag tänkte faktiskt på det, men jag har ett hyfsat späckat schema. Dock tror jag att jag har några timmar måndag eftermiddag då jag skulle kunna ta en fika, men det kanske inte är optimalt för dig?
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Jag tror i och för sig att han och Pastapappan skulle ha det riktigt trevligt, de kan spela TV-spel och äta chips och annat intellektuellt stimulerande!
  10. 5
    Jag tror i och för sig att han och Pastapappan skulle ha det riktigt trevligt, de kan spela TV-spel och äta chips och annat intellektuellt stimulerande!
  11. Medlem sedan
    Feb 1999
    #6
  12. 6
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Jag har faktiskt höstlov nästa vecka ,Jippi!!! Var befinner du dig? På kursen alltså.
  14. 7
    Jag har faktiskt höstlov nästa vecka ,Jippi!!! Var befinner du dig? På kursen alltså.
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Nämen åhh!
    Jag ska på möte hos ett stort svenskt försäkringsbolag, vi bor dock på Avenyn, rätt långt ner på ett Scandic som jag tror heter Rubinen (?)
  16. 8
    Nämen åhh!
    Jag ska på möte hos ett stort svenskt försäkringsbolag, vi bor dock på Avenyn, rätt långt ner på ett Scandic som jag tror heter Rubinen (?)
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9
    Härligt! Skönt att du är pâ benen igen och att det kändes bra pâ jobbet.
  18. 9
    Härligt! Skönt att du är pâ benen igen och att det kändes bra pâ jobbet.

Liknande trådar

  1. Överlevde den här dagen!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2017-08-18, 15:28
  2. Jag överlevde dagen
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 20:47
  3. Jag överlevde dagen
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 22:11
  4. Överlevde dagen!!!
    By Therese & 3 små barn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 16:29
  5. Överlevde dagen... ;)
    By Handen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 18:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar