Jippii, ett +
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Jippii, ett +

    Nu får jag också komma in till er här.. Har plussat idag på BIM-3. Svagt men ändå ett synbart +. Ska, för säkerhetsskull köpa ett CB digital och ta imorgonbitti för att få det svart på vitt.. =)
    Detta blir mitt och makens tredje barn. Har en son född-04 och en dotter född -06 sedan tidigare..=)
    Beräknad BF är 4/7-2010=)
  2. 1
    Jippii, ett + Nu får jag också komma in till er här.. Har plussat idag på BIM-3. Svagt men ändå ett synbart +. Ska, för säkerhetsskull köpa ett CB digital och ta imorgonbitti för att få det svart på vitt.. =)
    Detta blir mitt och makens tredje barn. Har en son född-04 och en dotter född -06 sedan tidigare..=)
    Beräknad BF är 4/7-2010=)
  3. Hoppas på Julibebis
    #2
    Grattis grattis! :-)

    Själv hoppas jag på ett positivt test im sisådär 1,5 veckor. Det känns som en låång väntan.
  4. 2
    Grattis grattis! :-)

    Själv hoppas jag på ett positivt test im sisådär 1,5 veckor. Det känns som en låång väntan.
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Va roligt! Grattis!!
  6. 3
    Va roligt! Grattis!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Grattis grattis!! visst har man lite svårt att verkligen ta till sig att man är gravid? Jag har bara gjort ett test men har också planer på att köpa ett till bara för att garantera det ytterligare. =)
  8. 4
    Grattis grattis!! visst har man lite svårt att verkligen ta till sig att man är gravid? Jag har bara gjort ett test men har också planer på att köpa ett till bara för att garantera det ytterligare. =)
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Grattis! Själv hoppas jag på ett plus imorron..
  10. 5
    Grattis! Själv hoppas jag på ett plus imorron..

Liknande trådar

  1. Jippii!!
    By Cortexia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-01, 07:20
  2. JIPPII!
    By Sissi82 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 14:08
  3. Jippii!
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 15:12
  4. Jippii!
    By Finskan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 15:29
  5. Jippii....
    By oncan in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 11:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar