tramsiga tankar....
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    tramsiga tankar....

    Hej alla förväntansfulla och och redan havande mammor!
    Sitter med kaffet i hand och skriver(kanske inte i hand men dock).
    Ska snart köra sonen till sin pappa och jag tycker(inbillar mej säkert) att mina bröst känns svullna en aning, likaså mensvärk och flytingar(vita) vilket jag normalt har lite färgade vid denna tidpunkt. Gjorde test i går men neg och tröstade mig med att det var för tidigt. Man känner sig som ett barn kring en godisskål, jag vet att det är en vecka kvar till innan mensen (Ska elllr INTE SKA) komma.... Men usch vad jobbi väntan är!
    Tänkte tillkänna mina symtom för att se om ni andra känner likdant elr ngt som jag (för att öka förhoppningarna haha)

    Mensvärk i massor (mer än normalt!)
    tröttare (än vanligt)
    Hård i magen (mer än normalt innan mens, brukar vara bara dagen innan)
    Inte så spec ont i brösten ( tycker de är ngt svullna i dag)

    Nä visst är man tramsig.... förlåt mina idiotiska tankar


    super kram
  2. 1
    tramsiga tankar.... Hej alla förväntansfulla och och redan havande mammor!
    Sitter med kaffet i hand och skriver(kanske inte i hand men dock).
    Ska snart köra sonen till sin pappa och jag tycker(inbillar mej säkert) att mina bröst känns svullna en aning, likaså mensvärk och flytingar(vita) vilket jag normalt har lite färgade vid denna tidpunkt. Gjorde test i går men neg och tröstade mig med att det var för tidigt. Man känner sig som ett barn kring en godisskål, jag vet att det är en vecka kvar till innan mensen (Ska elllr INTE SKA) komma.... Men usch vad jobbi väntan är!
    Tänkte tillkänna mina symtom för att se om ni andra känner likdant elr ngt som jag (för att öka förhoppningarna haha)

    Mensvärk i massor (mer än normalt!)
    tröttare (än vanligt)
    Hård i magen (mer än normalt innan mens, brukar vara bara dagen innan)
    Inte så spec ont i brösten ( tycker de är ngt svullna i dag)

    Nä visst är man tramsig.... förlåt mina idiotiska tankar


    super kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Inte alls löjliga tankar tycker jag, jag går iof över mensen denna månad men har inte plussat. Känner också brösten men det känns som att jag inbillar mig. Känner mig skengravid trots att mensen inte dykt upp. Som du har jag också vita flytningar, magen ur balans, trött som en gnu och kanske lite spänningar i brösten. Känner mig även lite svullen.. Skengravid eller inte får vi se på måndag!! Lycka till
  4. 2
    Inte alls löjliga tankar tycker jag, jag går iof över mensen denna månad men har inte plussat. Känner också brösten men det känns som att jag inbillar mig. Känner mig skengravid trots att mensen inte dykt upp. Som du har jag också vita flytningar, magen ur balans, trött som en gnu och kanske lite spänningar i brösten. Känner mig även lite svullen.. Skengravid eller inte får vi se på måndag!! Lycka till
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    De flesta av oss är väl ändå här för att ventilera tankar och känslor? =D Så inte ska du tycka att det känns tramsigt. Alla tecken är ju typiska tecken både på graviditet och pms så visst är det skitjobbigt att bara kunna vänta! Dagarna släpar sig fram och å ena sidan känner man ju sig gravid, å andra sidan har vi väl alla upplevt hur grundlurad man kan bli av sin kropp när man så gärna vill.

    Jag förstår dig fullt ut och vi får verkligen hoppas att det blir positivt nästa vecka! =) Rätt vad det är har ju trots allt de där hemska väntansdagarna passerat.

    Stort lycka till och många kramar till dig!
  6. 3
    De flesta av oss är väl ändå här för att ventilera tankar och känslor? =D Så inte ska du tycka att det känns tramsigt. Alla tecken är ju typiska tecken både på graviditet och pms så visst är det skitjobbigt att bara kunna vänta! Dagarna släpar sig fram och å ena sidan känner man ju sig gravid, å andra sidan har vi väl alla upplevt hur grundlurad man kan bli av sin kropp när man så gärna vill.

    Jag förstår dig fullt ut och vi får verkligen hoppas att det blir positivt nästa vecka! =) Rätt vad det är har ju trots allt de där hemska väntansdagarna passerat.

    Stort lycka till och många kramar till dig!

Liknande trådar

  1. Tankar
    By piga in forum _1006 Junibarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 12:14
  2. Tramsiga tvångstankar/handlingar?
    By callan in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 14:56
  3. ..angående tramsiga mvc-frågor...
    By Mella in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 18:35
  4. Tankar
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 11:22
  5. Tankar.....
    By trixie71 in forum Abort
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 07:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar