Vi lever!!!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Vi lever!!!

    Ja jag vet. Skum rubrik.
    Jag har faktiskt inte varit inne här alls sedan jag skrev att lillebror kommit å idag är han alla redan över 5 månader. Hur fan kan tiden gå så jävla fort?
    Jag hinner inte med något alls längre.

    Wiktor opererades för 1,5 månad sedan (öronen) och nu jädran börjar han snacka massa...Jätte skoj.
    Lillebror William är ju redan mycket före Wiktor och pratar massa.

    Ja å lille Wiggo gurglar mest hela tiden, rullar runt å vill stå hela tiden.

    Det känns sorligt. Vill inte ha fler barn, känner att jag knappt har tid med dessa å hemmet å maken.
    MEN är superledsen över att om 1 år, ja då återgår man till det "normala" med jobb å allt. Jag har ju varit hemma i 3 år med bebis hela tiden. 3 barn under 3 år. Å nu ska vi inte ha fler bebisar. Utan de ska bara bli större och större...
    Känns jätte konstigt!!!

    Ska försöka vara inne lite oftare.
    Och bättre sent än aldrig, men TACK för alla grattis i samma veva som bebis kom!
  2. 1
    Vi lever!!! Ja jag vet. Skum rubrik.
    Jag har faktiskt inte varit inne här alls sedan jag skrev att lillebror kommit å idag är han alla redan över 5 månader. Hur fan kan tiden gå så jävla fort?
    Jag hinner inte med något alls längre.

    Wiktor opererades för 1,5 månad sedan (öronen) och nu jädran börjar han snacka massa...Jätte skoj.
    Lillebror William är ju redan mycket före Wiktor och pratar massa.

    Ja å lille Wiggo gurglar mest hela tiden, rullar runt å vill stå hela tiden.

    Det känns sorligt. Vill inte ha fler barn, känner att jag knappt har tid med dessa å hemmet å maken.
    MEN är superledsen över att om 1 år, ja då återgår man till det "normala" med jobb å allt. Jag har ju varit hemma i 3 år med bebis hela tiden. 3 barn under 3 år. Å nu ska vi inte ha fler bebisar. Utan de ska bara bli större och större...
    Känns jätte konstigt!!!

    Ska försöka vara inne lite oftare.
    Och bättre sent än aldrig, men TACK för alla grattis i samma veva som bebis kom!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Glömde bort att skriva att Wiktor även kommer opereras i vår. Totalt 3 operationer:-(

    Först öronen igen, sedan polyperna och toncillerna (vet inte hur de stavas)...så det blir kämpigt för oss. Men allt för att han ska bli bra med allt vad det är.
    Han har ju supersvår astma och inhalleras flera gånger dagligen även nattetid då han får attacker om nätterna i liggande position. Sedan försämras det av att han snarkar å toncillerna för att han blir sjuk hela tiden, alltid sjuk med halsfluss mm...lilla plutten
  4. 2
    Glömde bort att skriva att Wiktor även kommer opereras i vår. Totalt 3 operationer:-(

    Först öronen igen, sedan polyperna och toncillerna (vet inte hur de stavas)...så det blir kämpigt för oss. Men allt för att han ska bli bra med allt vad det är.
    Han har ju supersvår astma och inhalleras flera gånger dagligen även nattetid då han får attacker om nätterna i liggande position. Sedan försämras det av att han snarkar å toncillerna för att han blir sjuk hela tiden, alltid sjuk med halsfluss mm...lilla plutten
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Kul att höra av dig

    Fast tråkigt att ni haft det så tufft. Mina tre är ju 1, 3 (alldeles snart) och 6 år och jag tycker det kan vara riktigt tufft ibland så att ha tre under 3 år vet jag inte om jag skulle klara. Fast du är väl yngre än jag . Håller tummarna i alla fall att det blir bättre av operationerna.
  6. 3
    Kul att höra av dig Fast tråkigt att ni haft det så tufft. Mina tre är ju 1, 3 (alldeles snart) och 6 år och jag tycker det kan vara riktigt tufft ibland så att ha tre under 3 år vet jag inte om jag skulle klara. Fast du är väl yngre än jag . Håller tummarna i alla fall att det blir bättre av operationerna.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Nja det vet ja inte. Men blir 25 i år.
  8. 4
    Nja det vet ja inte. Men blir 25 i år.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Själv har jag precis passerat 40, fast hur det gick till begriper jag inte - jag fyllde ju 30 alldeles nyss
  10. 5
    Själv har jag precis passerat 40, fast hur det gick till begriper jag inte - jag fyllde ju 30 alldeles nyss
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Jätte kul att höra från dig och hur det gått med alla barnen. Stackars lillkille som har så mycket tråkigt, men jag beundrar dig och din kille för att ni orkar med era tre små barn. Jag har fullt sjå med en ibland
  12. 6
    Jätte kul att höra från dig och hur det gått med alla barnen. Stackars lillkille som har så mycket tråkigt, men jag beundrar dig och din kille för att ni orkar med era tre små barn. Jag har fullt sjå med en ibland

Liknande trådar

  1. Oj va han lever bus!
    By Ammis in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 20:41
  2. Jag lever....
    By baskagge in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 18:22
  3. Jag lever!
    By Pillan1976 in forum Många barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 23:55
  4. Jag lever!!!!!!!!!
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 10:41
  5. Jag lever!!!!!
    By aaff in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar