Eviga väntan
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Eviga väntan

    är just vad som får dagen att stå still.
    Om jag inte är gravid så vetjag inte vad det är, för så tydligt annorlunda detta känns mot den vanliga PMS:en inte för att jag har ngn men kan ha lite känningar i form av lite mensvärk inget överont alltså!

    Sambon han sitter och nästan blir irriterad på att det ska ta sådan tid att ens få ett svagt litet plus på denna eg helt underbara sticka som ska berätta för oss alla att - JA NI ÄR GRAVIDA! Hittills har vi inget plus utan bara massor ov mensvärk magen ser ut som en ballong och toabesöken tar en evinnerlig tid pga att magen har bestämt sig för att bli hård... :-S så jag har enligt mig själv nästan alla tecken på en graviditet men som ni andra vågar man inte lyssna p denna kropp som faktiskt kan lura tilldet väldans mycket för en och allt bara för att att man själv bara villså himla mycket!!!Brösten känns varma och vårtgården blivit lite större (svällt ut lite)...
    Men jag ska prova i morgon för då är jag -4 BIM men är det neg då så blir jag besviken ..... men ger inte upp!!
    Slut från päronet för i dag KRAM
  2. 1
    Eviga väntan är just vad som får dagen att stå still.
    Om jag inte är gravid så vetjag inte vad det är, för så tydligt annorlunda detta känns mot den vanliga PMS:en inte för att jag har ngn men kan ha lite känningar i form av lite mensvärk inget överont alltså!

    Sambon han sitter och nästan blir irriterad på att det ska ta sådan tid att ens få ett svagt litet plus på denna eg helt underbara sticka som ska berätta för oss alla att - JA NI ÄR GRAVIDA! Hittills har vi inget plus utan bara massor ov mensvärk magen ser ut som en ballong och toabesöken tar en evinnerlig tid pga att magen har bestämt sig för att bli hård... :-S så jag har enligt mig själv nästan alla tecken på en graviditet men som ni andra vågar man inte lyssna p denna kropp som faktiskt kan lura tilldet väldans mycket för en och allt bara för att att man själv bara villså himla mycket!!!Brösten känns varma och vårtgården blivit lite större (svällt ut lite)...
    Men jag ska prova i morgon för då är jag -4 BIM men är det neg då så blir jag besviken ..... men ger inte upp!!
    Slut från päronet för i dag KRAM
  3. cosinus
    #2

    Lycka till imorgon du också

    *håller tummar och tår*
  4. 2
    Lycka till imorgon du också *håller tummar och tår*

Liknande trådar

  1. Den eviga väntan
    By mama_love in forum _1107 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 21:31
  2. den eviga väntan.
    By hellokiller+N in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 07:48
  3. Den eviga väntan
    By Ullishogis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 08:28
  4. den eviga väntan
    By Vinterblomman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 09:13
  5. denna eviga väntan.
    By sarah in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar