Världens bästa man
_1006 Junibarn
  1. Anki
    #1

    Världens bästa man

    .. ja det har jag!! Är så otroligt trött hela tiden och mår otroligt illa emellanåt.. Men han tar hand om mig och vår son - "men gå och lägg dig och vila en stund, jag tar hand om detta". Så glad att jag har honom! Så... nu har jag skrytit klart.
    Kram till er alla!
  2. 1
    Världens bästa man .. ja det har jag!! Är så otroligt trött hela tiden och mår otroligt illa emellanåt.. Men han tar hand om mig och vår son - "men gå och lägg dig och vila en stund, jag tar hand om detta". Så glad att jag har honom! Så... nu har jag skrytit klart.
    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Underbart Jag känner igen det där, min sambo är också helt fantastisk!
  4. 2
    Underbart Jag känner igen det där, min sambo är också helt fantastisk!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Jag kan verkligen inte klaga jag heller. Min man tar hand om lite extra, både i hemmet och med barnen, nu när jag är så otroligt trött.
    Vi skall nog vara tacksamma att vi har bra killar i vårt liv, jag har många vänninor med väldigt själviska män...
  6. 3
    Jag kan verkligen inte klaga jag heller. Min man tar hand om lite extra, både i hemmet och med barnen, nu när jag är så otroligt trött.
    Vi skall nog vara tacksamma att vi har bra killar i vårt liv, jag har många vänninor med väldigt själviska män...
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Ja, visst är det skönt när man känner att man har världens bästa man..? Samma sak känner jag, han tar hand om mig och vår son på absolut bästa sätt Just för tillfället så hinner han dock inte lika mycket eftersom vi (dvs han) håller på att bygga ut huset... ska bli skönt när det är klart
  8. 4
    Ja, visst är det skönt när man känner att man har världens bästa man..? Samma sak känner jag, han tar hand om mig och vår son på absolut bästa sätt Just för tillfället så hinner han dock inte lika mycket eftersom vi (dvs han) håller på att bygga ut huset... ska bli skönt när det är klart

Liknande trådar

  1. Världens bästa dag
    By -Tessie- in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 21:21
  2. Världens bästa
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 15:52
  3. Världens bästa!
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 09:36
  4. Jag har världens bästa son....
    By Zirie in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 18:33
  5. Världens BÄSTA
    By Isaks mamma in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar