Ben som domnar!
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Ben som domnar!

    Är det fler som har det?
    Vaknade i natt och vänsterbenet var helt bortdomnat. Låg på rygg (vilket jag antagligen vänder mig till pga att jag får ont när jag ligger på sidan...) så jag vet inte om det kan påverka. Det vaknade ju snabbt, men jag har aldrig förut varit med om att hela benet domnar bort!
    Högerbenet kan jag tappa lite känsel i och det kan domna bitvis, men inte hela! Och inte när jag ligger på rygg!
    Är det något ben som borde bli så så är det väl det högra som jag har problem med tycker jag!
    Armar och händer domnar ju hela och bitvis flera gånger per natt.
    Men det var faktiskt lite obehagligt!
    ~~~~ I stormen härdas eken! ~~~~

    Har två killar födda -04 och -08 och en tredje som kommer i januari -10.

    http://ischasblogg.bloggagratis.se/
  2. 1
    Ben som domnar! Är det fler som har det?
    Vaknade i natt och vänsterbenet var helt bortdomnat. Låg på rygg (vilket jag antagligen vänder mig till pga att jag får ont när jag ligger på sidan...) så jag vet inte om det kan påverka. Det vaknade ju snabbt, men jag har aldrig förut varit med om att hela benet domnar bort!
    Högerbenet kan jag tappa lite känsel i och det kan domna bitvis, men inte hela! Och inte när jag ligger på rygg!
    Är det något ben som borde bli så så är det väl det högra som jag har problem med tycker jag!
    Armar och händer domnar ju hela och bitvis flera gånger per natt.
    Men det var faktiskt lite obehagligt!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    vad läskigt, nej, jag har mina ben vakna hela nätterna
    Däremot så domnar händerna bort för mig ibland. Förstår att det är obehagligt när hela benet försvinner.
    Kan det bero på att en nerv hamnar i kläm när du hamnar på rygg tro? Kolla med din BM. Dom har ju svar på det mesta
  4. 2
    vad läskigt, nej, jag har mina ben vakna hela nätterna
    Däremot så domnar händerna bort för mig ibland. Förstår att det är obehagligt när hela benet försvinner.
    Kan det bero på att en nerv hamnar i kläm när du hamnar på rygg tro? Kolla med din BM. Dom har ju svar på det mesta
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag har så, ben, och rumpa domnar på mig, vaknar av det då jag ligger på rygg, otrevlig känsla verkligen !! Inte haft det så här innan graviditeten !
  6. 3
    Jag har så, ben, och rumpa domnar på mig, vaknar av det då jag ligger på rygg, otrevlig känsla verkligen !! Inte haft det så här innan graviditeten !
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Det brukar domna runt svanskotan annars ibland, men aldrig hela benet. Igår domnade handen när jag och syrran var och handlade födelsdagspresent!
    Kan det vara att jag börjat svullna väldigt? Känner mig väldigt trög i kroppen överhuvudtaget, som att röra sig i vatten. Har också mer ont i lederna! Hade inte sånna problem förra gången, iallafall inte som jag märkte så mycket av (förutom att svanskotan domnade och högerbenet inte hängde med riktigt). Men då hade jag ju så mycket problem ändå...
  8. 4
    Det brukar domna runt svanskotan annars ibland, men aldrig hela benet. Igår domnade handen när jag och syrran var och handlade födelsdagspresent!
    Kan det vara att jag börjat svullna väldigt? Känner mig väldigt trög i kroppen överhuvudtaget, som att röra sig i vatten. Har också mer ont i lederna! Hade inte sånna problem förra gången, iallafall inte som jag märkte så mycket av (förutom att svanskotan domnade och högerbenet inte hängde med riktigt). Men då hade jag ju så mycket problem ändå...

Liknande trådar

  1. Domnar i händerna
    By Mamma F in forum _1205 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 17:39
  2. Armen domnar
    By Vill in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 11:51
  3. Kroppen domnar
    By krysmynta in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 18:37
  4. Varför domnar
    By Moonbeam in forum Träning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 22:29
  5. Domnar..
    By Ottenonni in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 09:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar