Nyklippt o HM
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Nyklippt o HM

    Tänkt vad härligt det är att få gå till frissan. Den tidigare så "dassiga" jag är numera betydligt fräschare!

    Var in på HM igår...jag har inte provat kläder sedan jag vägde som mest, och nu har jag inga pengar, så jag TÄNKTE verkligen inte prova nåt. Men på nåt sätt hängde en jeanstunika med in i provhytten och den satt så himla FINT - jag kände mig skitsnygg o smal! MEN tyvärr var ju plånboken fortfarande tom så det blev ingen tunika. Men jag mådde ändå rätt bra. Jisses så kul det ska bli att få fara på en riktig shoppingrunda efter jul då jag (förhoppningsvis!) har börjat jobba o tjänat lite pengar!
    Goungar -02 -04 -07
  2. 1
    Nyklippt o HM Tänkt vad härligt det är att få gå till frissan. Den tidigare så "dassiga" jag är numera betydligt fräschare!

    Var in på HM igår...jag har inte provat kläder sedan jag vägde som mest, och nu har jag inga pengar, så jag TÄNKTE verkligen inte prova nåt. Men på nåt sätt hängde en jeanstunika med in i provhytten och den satt så himla FINT - jag kände mig skitsnygg o smal! MEN tyvärr var ju plånboken fortfarande tom så det blev ingen tunika. Men jag mådde ändå rätt bra. Jisses så kul det ska bli att få fara på en riktig shoppingrunda efter jul då jag (förhoppningsvis!) har börjat jobba o tjänat lite pengar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Vad kul!

    Du får ta med dig den stora plånboken när så är möjligt och investera litemen bara ett besök hos frissan gör ju mycket,
    kram,Bea
  4. 2
    Vad kul! Du får ta med dig den stora plånboken när så är möjligt och investera litemen bara ett besök hos frissan gör ju mycket,
    kram,Bea
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Kul att ha fått fräscha till sig
  6. 3
    Kul att ha fått fräscha till sig
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Så du är klar efter jul?? Vad var det du skulle bli??

    Kul med kläder som passar och jag förstår att du längtar till efter jul då du ska shoppa loss
  8. 4
    Så du är klar efter jul?? Vad var det du skulle bli??

    Kul med kläder som passar och jag förstår att du längtar till efter jul då du ska shoppa loss
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Färdig sjuksköterska 16 januari (förhoppningsvis ) Sen är det ju bara att "få" sig ett jobb.....
  10. 5
    Färdig sjuksköterska 16 januari (förhoppningsvis ) Sen är det ju bara att "få" sig ett jobb.....
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Å, hoppas du kan köpa tunikan snart!
  12. 6
    Å, hoppas du kan köpa tunikan snart!

Liknande trådar

  1. Jag är nyklippt
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 14:08
  2. Nyklippt!
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 17:04
  3. Nyklippt
    By Kamomilla in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 10:18
  4. Nyklippt!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 17:56
  5. Nyklippt
    By compax in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar