Ewelinaaa
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Ewelinaaa

    Hur går det för dig/er?
    Hoppas det lättade lite efter att du fick ventilera här, har tänkt på dig!
    Kram!
  2. 1
    Ewelinaaa Hur går det för dig/er?
    Hoppas det lättade lite efter att du fick ventilera här, har tänkt på dig!
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Hej!
    Vad gullig du är!
    Det går bra för oss. Mycket bättre än innan när jag faktsikt insett att min lilla prinsessa inte är så stor som "hon utgett sig för att vara"... Eller är det bara jag som varit en trög mamma, jag vet inte och det spelar ju noll roll just nu
    Jag provar i alla fall "puss-o-kram-i-mängder-taktiken", den fungerar väl sådär, Nova blir oftast ännu mer arg men hon är lika söt ändå
    Jag har också insett att alla barn är olika. Verkligen.
    Att det inte är Nova det är något "fel" på utan att hon bara är lite mer aktiv än andra barn.
    Uppskattar det dock så mycket mer nu efter att jag fått spy ur mig lite klagan på detta underbara forum med alla enormt kloka mödrar!

    TACK för du tänker på oss!
    STOR kram!
  4. 2
    Hej!
    Vad gullig du är!
    Det går bra för oss. Mycket bättre än innan när jag faktsikt insett att min lilla prinsessa inte är så stor som "hon utgett sig för att vara"... Eller är det bara jag som varit en trög mamma, jag vet inte och det spelar ju noll roll just nu
    Jag provar i alla fall "puss-o-kram-i-mängder-taktiken", den fungerar väl sådär, Nova blir oftast ännu mer arg men hon är lika söt ändå
    Jag har också insett att alla barn är olika. Verkligen.
    Att det inte är Nova det är något "fel" på utan att hon bara är lite mer aktiv än andra barn.
    Uppskattar det dock så mycket mer nu efter att jag fått spy ur mig lite klagan på detta underbara forum med alla enormt kloka mödrar!

    TACK för du tänker på oss!
    STOR kram!

Liknande trådar

  1. Ewelinaaa?
    By sandhra79 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 19:49
  2. Ewelinaaa?
    By sommarbebis in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar