begagnade barnkläder
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    begagnade barnkläder

    Hej, tänkte bara tipsa om hur otroligt bra det är med begagnade barnkläder.
    Bra för miljön och plånboken, man behöver inte ha dåligt samvete om man "shoppar" loss när varje plagg bara kostar några tior eller ibland mindre.

    Jag gillar ffa http://www.maxomini.se/ Superbar sida och service!
    Sen funkar ju alltid tradera, har hittat superfina kläder där som inte ens ser använda ut.
    Samt just nu har polarn och pyret en återvinningskampanj av begagnade Pop -kläder i sina butiker där de dessutom skänker de pengarna de får in. Kan det bli bättre!

    Kramar till alla.
  2. 1
    begagnade barnkläder Hej, tänkte bara tipsa om hur otroligt bra det är med begagnade barnkläder.
    Bra för miljön och plånboken, man behöver inte ha dåligt samvete om man "shoppar" loss när varje plagg bara kostar några tior eller ibland mindre.

    Jag gillar ffa http://www.maxomini.se/ Superbar sida och service!
    Sen funkar ju alltid tradera, har hittat superfina kläder där som inte ens ser använda ut.
    Samt just nu har polarn och pyret en återvinningskampanj av begagnade Pop -kläder i sina butiker där de dessutom skänker de pengarna de får in. Kan det bli bättre!

    Kramar till alla.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vilken kul sida! Hade ingen aning om att man kunde fynda där! Jag tänker bara på Blocket när det handlar om beg. kläder! Har sett flera fina klädpaket innan Eddie föddes, men då vågade jag inte köpa innan jag visste vilken sorts bebis vi skulle få!
    Jag som har två pojkar sen innan har inte behövt köpa alls mycket, även om jag har rensat ut mycket av det gamla. Har ju fått en del nya fina... Alltid roligt.
  4. 2
    Vilken kul sida! Hade ingen aning om att man kunde fynda där! Jag tänker bara på Blocket när det handlar om beg. kläder! Har sett flera fina klädpaket innan Eddie föddes, men då vågade jag inte köpa innan jag visste vilken sorts bebis vi skulle få!
    Jag som har två pojkar sen innan har inte behövt köpa alls mycket, även om jag har rensat ut mycket av det gamla. Har ju fått en del nya fina... Alltid roligt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Ja visst är det bra med begagnat! Jag har köpt jättemycket på Tradera. Många oanvända saker med. Det är ju jättebra! Den där sidan hade jag dock aldrig sett! Kul med lite tips
  6. 3
    Ja visst är det bra med begagnat! Jag har köpt jättemycket på Tradera. Många oanvända saker med. Det är ju jättebra! Den där sidan hade jag dock aldrig sett! Kul med lite tips
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Jaaa, jag har fyndat massor på Tradera!
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  8. 4
    Jaaa, jag har fyndat massor på Tradera!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    för att inte tala om alla kemikalier bäbisen slipper få i sig! jag har hört att det tar 20-30 tvättar innan allt skit är borta.....läskigt!
  10. 5
    för att inte tala om alla kemikalier bäbisen slipper få i sig! jag har hört att det tar 20-30 tvättar innan allt skit är borta.....läskigt!

Liknande trådar

  1. Begagnade barnkläder?
    By nettis73 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 22:11
  2. Sälja begagnade barnkläder?
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 22:35
  3. Begagnade barnkläder i Sthlm?
    By Anonym in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar