Ser ut som jag varit i slagsmål
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Ser ut som jag varit i slagsmål

    Och tja, det har jag ju


    Tog av Kasper en mugg som han hällde vatten på golvet med och han blev förtvivlad. Lyfte upp honom och han var inte alls någon lessen liten krabat utan en totalt skitförbannat dito. Han slängde sig över mitt ansikte och klöste allt han kunde och det var tydligen ett tag sen vi klippt hans naglar så jag är vackert randig i ansiktet idag. Ser ut som jag badat en katt eller nåt...

    Jösses vilket temperament det börjar finns i de så liven, tur han bara blir så förbannad på oss föräldrar så han inte klöser andra barn.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Ser ut som jag varit i slagsmål Och tja, det har jag ju


    Tog av Kasper en mugg som han hällde vatten på golvet med och han blev förtvivlad. Lyfte upp honom och han var inte alls någon lessen liten krabat utan en totalt skitförbannat dito. Han slängde sig över mitt ansikte och klöste allt han kunde och det var tydligen ett tag sen vi klippt hans naglar så jag är vackert randig i ansiktet idag. Ser ut som jag badat en katt eller nåt...

    Jösses vilket temperament det börjar finns i de så liven, tur han bara blir så förbannad på oss föräldrar så han inte klöser andra barn.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Vilken syn då! Är lite nyfiken på vad du svarar när folk undrar vad som hänt..
    De har verkligen temperament, arg som ett bi kan även Vilgot bli när han inte får som han vill. Han kan slå till oss föräldrar, typ som ett örfils-slag, men efteråt ser han så rolig ut, kommer liksom av sig och ser lite frågande ut. Tror kanske att han vet att man inte ska slå, men att det hände ändå utan att han kunde styra över det. Förvånad mao.
  4. 2
    Vilken syn då! Är lite nyfiken på vad du svarar när folk undrar vad som hänt..
    De har verkligen temperament, arg som ett bi kan även Vilgot bli när han inte får som han vill. Han kan slå till oss föräldrar, typ som ett örfils-slag, men efteråt ser han så rolig ut, kommer liksom av sig och ser lite frågande ut. Tror kanske att han vet att man inte ska slå, men att det hände ändå utan att han kunde styra över det. Förvånad mao.

Liknande trådar

  1. Slagsmål och lojalitet
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-05, 12:19
  2. Lenora i slagsmål
    By Murriz in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 06:49
  3. Slagsmål!
    By Anonym in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 21:30
  4. Slagsmål
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 10:09
  5. Har jag varit i slagsmål i natt ??!
    By anber in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 20:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar