Då var man gravid igen
_0803 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Då var man gravid igen

    Jag har idag testat positivtt och om allt går bra så väntar jag barn igen till nästa sommar.

    Håller mig hemlig några veckor till. Nyfikna på vem jag är? ;-) Jag fick min senaste i mars 08, så långt kan jag säga.
  2. 1
    Då var man gravid igen Jag har idag testat positivtt och om allt går bra så väntar jag barn igen till nästa sommar.

    Håller mig hemlig några veckor till. Nyfikna på vem jag är? ;-) Jag fick min senaste i mars 08, så långt kan jag säga.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Grattis!

    Kul med syskon! Kan man få en liiiiiiiten ledtråd? Antal barn innan eller nåt sånt?
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Grattis! Kul med syskon! Kan man få en liiiiiiiten ledtråd? Antal barn innan eller nåt sånt?
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    men oj grattis. Nu blir man nyfiken om vem du är såklart. Håller alla tummar och tår att det går bra och att du/ni mår fint samt att ditt/dina andra barn ser fram emot detta.
  6. 3
    men oj grattis. Nu blir man nyfiken om vem du är såklart. Håller alla tummar och tår att det går bra och att du/ni mår fint samt att ditt/dina andra barn ser fram emot detta.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Grattis! Har också sälv plussat igen efter missfallet och hoppas allt går iväg denna gång!
  8. 4
    Grattis! Har också sälv plussat igen efter missfallet och hoppas allt går iväg denna gång!
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Grattis till dig också!

    Kul med ett plus, hoppas lill*en får stanna
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  10. 5
    Grattis till dig också! Kul med ett plus, hoppas lill*en får stanna
  11. Anonym
    #6
    Ledtråd: Jag fick en tjej i mars 08, mer kan jag inte säga för då avslöjar jag mig för mycket.
  12. 6
    Ledtråd: Jag fick en tjej i mars 08, mer kan jag inte säga för då avslöjar jag mig för mycket.
  13. Anonym
    #7
    Tackar för alla grattis jag fått av alla och så önskar jag dig lycka till DGKarper och att det går vägen nu. När ska du ha tvåan?
  14. 7
    Tackar för alla grattis jag fått av alla och så önskar jag dig lycka till DGKarper och att det går vägen nu. När ska du ha tvåan?
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Bf är den 17 juni
  16. 8
    Bf är den 17 juni
  17. Anonym
    #9
    Det gick inte alls, började blöda imorse :-( tidigt mf.
  18. 9
    Det gick inte alls, började blöda imorse :-( tidigt mf.
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Nej va tråkigt
    Hoppas ni lyckas på nytt snart igen!
  20. 10
    Nej va tråkigt
    Hoppas ni lyckas på nytt snart igen!
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11
    men åh, hoppas du/ni mår bra trots allt och snart får chansen att få en liten snart igen
  22. 11
    men åh, hoppas du/ni mår bra trots allt och snart får chansen att få en liten snart igen

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen??
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 08:50
  3. gravid igen?
    By anonym in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 16:23
  4. gravid igen
    By anonymt namn in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:00
  5. Gravid igen...
    By Katla in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar