Hungerspelen trilogin
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Hungerspelen trilogin

    Ååååh - har precis läst ut Fatta eld - när kommer trean???!!!
    Så spännande och smart!
    Bibbi m Juni + 3 söner
  2. 1
    Hungerspelen trilogin Ååååh - har precis läst ut Fatta eld - när kommer trean???!!!
    Så spännande och smart!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ja, visst är de bra! Jag vet inte när trean kommer, men det ska visst bli film också.
  4. 2
    Ja, visst är de bra! Jag vet inte när trean kommer, men det ska visst bli film också.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    De kommer att passa super till film! Det vill jag se!
  6. 3
    De kommer att passa super till film! Det vill jag se!
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Jag vill läsa del 2 nu! Men biblioteket har inte fått in den än, jag står först i kön. Längtar......
  8. 4
    Jag vill läsa del 2 nu! Men biblioteket har inte fått in den än, jag står först i kön. Längtar......
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Lyllos som har det framför dig! Jag kände mig nedstämd här och funderade vad det berodde på - kom på det - har läst ut boken och saknar den!
  10. 5
    Lyllos som har det framför dig! Jag kände mig nedstämd här och funderade vad det berodde på - kom på det - har läst ut boken och saknar den!
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6

    När kommer den andra som pocket?

    Läste den första på pocket i somras är det någon som vet när den andra kommer som pocket?

    Kan göra sig bra som film men det är svårt det där för när jag en bok jag gillar blir film är h´ju boken alltid bättre.
  12. 6
    När kommer den andra som pocket? Läste den första på pocket i somras är det någon som vet när den andra kommer som pocket?

    Kan göra sig bra som film men det är svårt det där för när jag en bok jag gillar blir film är h´ju boken alltid bättre.
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Vet inte, men den kom ut nyss som inbunden på svenska. Det borde dröja ett tag.
  14. 7
    Vet inte, men den kom ut nyss som inbunden på svenska. Det borde dröja ett tag.
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Det brukar ta minst ett halvår innan en bok kommer ut som pocket (efter första inbundetupplagan), ibland längre.
  16. 8
    Det brukar ta minst ett halvår innan en bok kommer ut som pocket (efter första inbundetupplagan), ibland längre.
  17. S-mamman
    #9
    jag längtar efter att få läsa tvåan, står i kö på bibl. Tyckte ettan var såå grymt spännande!
  18. 9
    jag längtar efter att få läsa tvåan, står i kö på bibl. Tyckte ettan var såå grymt spännande!

Liknande trådar

  1. Hungerspelen
    By Sanna med son 9 år in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 15:53
  2. Hungerspelen?
    By Martina med B+V+G in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 21:23
  3. Hungerspelen och Fatta eld!
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 16:24
  4. Någon som läst Hungerspelen?
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 18:45
  5. Millenium-trilogin
    By pepparkakan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 19:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar