skit också
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    skit också

    Har suttit och pumpat ut mjölk i två timmar för att kunna ge Leia en rejäl portion innan hon somnar i natt så att jag äntligen får sova lite. Och så välter jag ut hela flaskan så nu är två timmars idiotpumpande förgäves samtidigt som att brösten är helt tomma nu när hon är jättehungrig.....

    Skit också, som sagt!!!!
  2. 1
    skit också Har suttit och pumpat ut mjölk i två timmar för att kunna ge Leia en rejäl portion innan hon somnar i natt så att jag äntligen får sova lite. Och så välter jag ut hela flaskan så nu är två timmars idiotpumpande förgäves samtidigt som att brösten är helt tomma nu när hon är jättehungrig.....

    Skit också, som sagt!!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Åhhh vad trött jag hade blivit!!!
  4. 2
    Åhhh vad trött jag hade blivit!!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Nej vad irriterande!! Förstår att du blir sur!
  6. 3
    Nej vad irriterande!! Förstår att du blir sur!
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Vilken otur!! *krama*
  8. 4
    Vilken otur!! *krama*
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Stackare...men tröstar med att om 1h är brösten 70% uppfyllda igen! Om du orkar pumpa mer dvs.
    Har du ingen ersättning du kan ge istället för bröstmjölk? Det skadar ju inte. Alltid bra att ha lite hemma utifall att.
    Jag har också spillt ut en hel flaska en gång,,,pust,,,bröstmjölken är mer dyrbar än guld lixom....
    Styrkekram!
  10. 5
    Stackare...men tröstar med att om 1h är brösten 70% uppfyllda igen! Om du orkar pumpa mer dvs.
    Har du ingen ersättning du kan ge istället för bröstmjölk? Det skadar ju inte. Alltid bra att ha lite hemma utifall att.
    Jag har också spillt ut en hel flaska en gång,,,pust,,,bröstmjölken är mer dyrbar än guld lixom....
    Styrkekram!
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    tack!!! Lyckades tvångspressa ut en del till så nu skall det nog räcka. det fylls ju på rätt fort faktiskt!

    Fick ett fullkomligt bryt och vad jag tror var ett återfall av tredagarsbluesen, men som sagt bröstmjölk är mer värdefullt än guld!!!!!!

    Kram allihop!!!!
  12. 6
    tack!!! Lyckades tvångspressa ut en del till så nu skall det nog räcka. det fylls ju på rätt fort faktiskt!

    Fick ett fullkomligt bryt och vad jag tror var ett återfall av tredagarsbluesen, men som sagt bröstmjölk är mer värdefullt än guld!!!!!!

    Kram allihop!!!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Åh vad jobbigt! Inget drömscenario direkt. Hoppas att det ordnade sig ändå.
  14. 7
    Åh vad jobbigt! Inget drömscenario direkt. Hoppas att det ordnade sig ändå.

Liknande trådar

  1. Skit också
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-17, 16:10
  2. Skit också! Skit! Skit! Skit!
    By Limsa in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 16:50
  3. Skit också! Skit! Skit! Skit!
    By Limsa in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 14:44
  4. Skit också :O(
    By yllis in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 13:42
  5. Skit också!!Den kom!
    By miadros in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 08:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar