varit på extrakoll nu..
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    varit på extrakoll nu..

    var hos BM idag som lyssnade på fosterljuden på bebis eftersom jag tyckte de var tufft m spökperioden som varit ett par veckor nu.
    Hjärtljuden var kraftiga och tydliga och navelsträngen lät som de skulle, med andra ord verkade allt bara bra idag!
    så skönt att få komma ett par minuter och snacka av sig lite. nu känns de fantastiskt.. var höga hjärtljud förresten, 148
  2. 1
    varit på extrakoll nu.. var hos BM idag som lyssnade på fosterljuden på bebis eftersom jag tyckte de var tufft m spökperioden som varit ett par veckor nu.
    Hjärtljuden var kraftiga och tydliga och navelsträngen lät som de skulle, med andra ord verkade allt bara bra idag!
    så skönt att få komma ett par minuter och snacka av sig lite. nu känns de fantastiskt.. var höga hjärtljud förresten, 148
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Härligt att höra - visst är det jobbigt nu innan man känner sparkar!
  4. 2
    Härligt att höra - visst är det jobbigt nu innan man känner sparkar!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    härligt att allt var bra nu får du slappna av och njuta! Vilken v är du i ?
    Jag var oxså på extra koll i torsdags starka fina hjärtljud så nu kan njag slappna av lite.
  6. 3
    härligt att allt var bra nu får du slappna av och njuta! Vilken v är du i ?
    Jag var oxså på extra koll i torsdags starka fina hjärtljud så nu kan njag slappna av lite.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    de ska jag verkligen..inte likt mig att vara orolig men men, man kan inte styra över känslorna
    fastnade precis på nätet för att undersöka namn.. ÄLSKAR namn och har ett annorlunda och ovanligt namn på storasyster vilket gör bebisens namnval lite svårt..
    jag är i v16+4.
  8. 4
    de ska jag verkligen..inte likt mig att vara orolig men men, man kan inte styra över känslorna
    fastnade precis på nätet för att undersöka namn.. ÄLSKAR namn och har ett annorlunda och ovanligt namn på storasyster vilket gör bebisens namnval lite svårt..
    jag är i v16+4.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Va skönt. Men höga hjärtljud var det inte jämfört med här. Bebisen låg på 158. När jag väntade dotter låg hon på 148.
  10. 5
    Va skönt. Men höga hjärtljud var det inte jämfört med här. Bebisen låg på 158. När jag väntade dotter låg hon på 148.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    över 140 tycker jag är höga.. när jag väntade dottern låt de på 145-150 varje gång.
    många som säger att övervägande höga hjärtljud är flicka, vi får väl se!
  12. 6
    över 140 tycker jag är höga.. när jag väntade dottern låt de på 145-150 varje gång.
    många som säger att övervägande höga hjärtljud är flicka, vi får väl se!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Vad mysigt! Mina killars hjärtljud låg alltid på mellan 135-145. Denna gången låg de på 150 så vi får väl se...har även mätt själv på min Angelsound och då blev det 146.
  14. 7
    Vad mysigt! Mina killars hjärtljud låg alltid på mellan 135-145. Denna gången låg de på 150 så vi får väl se...har även mätt själv på min Angelsound och då blev det 146.

Liknande trådar

  1. BM besök gav extrakoll imorgon
    By josefinh in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 23:43
  2. Extrakoll.se
    By nannelina in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 08:00
  3. Extrakoll på BVC idag!
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 23:01
  4. Magen på extrakoll idag
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 14:23
  5. Var på extrakoll i dag.
    By Artoz in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar