Hej alla gamla och nya ;)
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Hej alla gamla och nya ;)

    Ojojoj, vad tiden går. Har inte skrivit här inne på några veckor nu. Har jobbat mkt och orken har inte funnitskvar till att hänga här så mycket. Har dock smygläst lite rubriker
    Outade mig (f.d. BLING) och sen försvann jag visst *haha*
    Men jag skall försöka bli bättre på att hänga här.

    På fredag är det dags för RUL och jag längtar jätte mycket. Det skall bli så kul att kika in till den lill* igen. Och kanske ta reda på om det är en lillesyster eller bror därinne.

    Känner redan lite rörelser där innifrån och det är ju galet mysigt. Med min Jakob kände jag först i vecka 27 eller något sånt. Så jag glädjs åt att känna redan nu.

    Hur mår ni alla? Börjar ni mår bättre?
    Det gör jag.. men tröttheten är fortfarande JOBBIG!

    Kram på er och klappa magarna nu!
    //Jenny
    //Jenny - Mamma till världens finaste Jakob
    http://jennybergvall.blogspot.com/
  2. 1
    Hej alla gamla och nya ;) Ojojoj, vad tiden går. Har inte skrivit här inne på några veckor nu. Har jobbat mkt och orken har inte funnitskvar till att hänga här så mycket. Har dock smygläst lite rubriker
    Outade mig (f.d. BLING) och sen försvann jag visst *haha*
    Men jag skall försöka bli bättre på att hänga här.

    På fredag är det dags för RUL och jag längtar jätte mycket. Det skall bli så kul att kika in till den lill* igen. Och kanske ta reda på om det är en lillesyster eller bror därinne.

    Känner redan lite rörelser där innifrån och det är ju galet mysigt. Med min Jakob kände jag först i vecka 27 eller något sånt. Så jag glädjs åt att känna redan nu.

    Hur mår ni alla? Börjar ni mår bättre?
    Det gör jag.. men tröttheten är fortfarande JOBBIG!

    Kram på er och klappa magarna nu!
    //Jenny
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Hej! Här mås det lite bättre, men har blivit hostig istället och är hemma med två sjuklingar också, sådär kul....illamåendet är dock borta, skönt!
  4. 2
    Hej! Här mås det lite bättre, men har blivit hostig istället och är hemma med två sjuklingar också, sådär kul....illamåendet är dock borta, skönt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Nej! Hade ju inte skrivit klart!! Var inne på din blogg, såg att du hade en spikmatta, vet du om det går bra att ligga på en sån när man är gravid? Har rätt ont i ryggen så jag känner att det skulle vara skönt att ligga på en sån.
  6. 3
    Nej! Hade ju inte skrivit klart!! Var inne på din blogg, såg att du hade en spikmatta, vet du om det går bra att ligga på en sån när man är gravid? Har rätt ont i ryggen så jag känner att det skulle vara skönt att ligga på en sån.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    ang spikmatta..
    de står på min spikmatta att den inte ska användas av gravida.
    jag kan tycka de är lite löjligt, men samtidigt så får man en jäkla fart på blodomloppet när man legat där en stund så har nog med de att göra..
    min första tanke var: men den kan ju inte precis sticka sönder bebis.. hahahah
  8. 4
    ang spikmatta..
    de står på min spikmatta att den inte ska användas av gravida.
    jag kan tycka de är lite löjligt, men samtidigt så får man en jäkla fart på blodomloppet när man legat där en stund så har nog med de att göra..
    min första tanke var: men den kan ju inte precis sticka sönder bebis.. hahahah
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Ja det var lite så jag tänkte oxå att det får igång blodomloppet...o massage rek väl inte heller, eller är det bara i början? Spikmatta vore skönt tycker jag
  10. 5
    Ja det var lite så jag tänkte oxå att det får igång blodomloppet...o massage rek väl inte heller, eller är det bara i början? Spikmatta vore skönt tycker jag
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    Vet ej. Har inte använt den mer, sedan någon nämnde att man inte skulle ligga på den om man är gravid. Har inte tagit reda på fakta.. bara hoppat över det *s*
  12. 6
    Vet ej. Har inte använt den mer, sedan någon nämnde att man inte skulle ligga på den om man är gravid. Har inte tagit reda på fakta.. bara hoppat över det *s*
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7
    Saknar verkligen min spikmatta men vågar inte använda den nu. Skulle tro att det är för att det sätter igång en massa processer i kroppen. Som ni säger så ska man ju kanske inte gå på massage heller och absolut inte akupunktur. Spikmattan utövar ju akupressur så det borde väl gälla samma som för akupunkturen... Eller?? Men visst vore det skönt att få lägga sig på den där mattan å sova bort en stund å sen bara vakna helt pigg... Suck.
  14. 7
    Saknar verkligen min spikmatta men vågar inte använda den nu. Skulle tro att det är för att det sätter igång en massa processer i kroppen. Som ni säger så ska man ju kanske inte gå på massage heller och absolut inte akupunktur. Spikmattan utövar ju akupressur så det borde väl gälla samma som för akupunkturen... Eller?? Men visst vore det skönt att få lägga sig på den där mattan å sova bort en stund å sen bara vakna helt pigg... Suck.

Liknande trådar

  1. Hej på er alla gamla som nya aff´are
    By Folkabo in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 09:14
  2. hur gamla är alla?
    By anonym som + igår in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 14:04
  3. Vad gör dom med alla gamla
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 09:34
  4. Hej alla gamla och nya Ufo:sar!
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 22:12
  5. Hej alla nya och gamla!!
    By -Frida- in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 11:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar