Farsdag !! - Sidan 2
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #21
    Jag kan intyga att det finns mååånga smarriga recept och bilder i den boken. Så sätt på honom ett förkläde och låt honom börja baka!!!
  2. 21
    Jag kan intyga att det finns mååånga smarriga recept och bilder i den boken. Så sätt på honom ett förkläde och låt honom börja baka!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #22
    Det ska jag definitivt göra!! Har tjuvtittat lite i den, ser jättefin ut.
  4. 22
    Det ska jag definitivt göra!! Har tjuvtittat lite i den, ser jättefin ut.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #23
    Haha, det kommer bli super!

    Men du, jag stökar och klabbar som bara den i köket, dock säger alltid gubben att maten är god och käkar med god aptit.
  6. 23
    Haha, det kommer bli super!

    Men du, jag stökar och klabbar som bara den i köket, dock säger alltid gubben att maten är god och käkar med god aptit.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #24
    Ja DET kan jag göra, tack!
  8. 24
    Ja DET kan jag göra, tack!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #25
    En st "äh jag vet inte..." är det kod för något frun inte vågar skriva ut...?
  10. 25
    En st "äh jag vet inte..." är det kod för något frun inte vågar skriva ut...?
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #26
    Det är ju huvudsaken, eller hur!!! Tror att hans önskning om att jag ska vara lite mer o-stökig i köket beror på att det brukar vara han som gör i ordning efter mig... hihi..
  12. 26
    Det är ju huvudsaken, eller hur!!! Tror att hans önskning om att jag ska vara lite mer o-stökig i köket beror på att det brukar vara han som gör i ordning efter mig... hihi..
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #27
    om så väl vore... Nej, mer för ett nästan totalt oengagemang...orkar liksom inte...Ungarna gav sina presenter, av mig fick han lotter och choklad...som sagt...jag orkar inte..
  14. 27
    om så väl vore... Nej, mer för ett nästan totalt oengagemang...orkar liksom inte...Ungarna gav sina presenter, av mig fick han lotter och choklad...som sagt...jag orkar inte..
  15. Medlem sedan
    Aug 2014
    #28
    En fotomugg är alltid ett säkert kort. Det är personligt, men inte "för mycket".
  16. 28
    En fotomugg är alltid ett säkert kort. Det är personligt, men inte "för mycket".
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Farsdag
    By Aninisen in forum Styvfamiljer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 15:39
  2. Farsdag
    By cassie in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 10:48
  3. Farsdag
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 17:35
  4. Farsdag!
    By lillasysteryster in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:09
  5. Farsdag!
    By -Grynet- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 11:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar