Barn - stora pupiller
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Barn - stora pupiller

    Sonen, 9 år, har alltid haft jättestora pupiller, undrar varför. Vet någon vad detta kan vara?
  2. 1
    Barn - stora pupiller Sonen, 9 år, har alltid haft jättestora pupiller, undrar varför. Vet någon vad detta kan vara?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Om han alltid haft så skulle jag inte oroa mig. Vissa barn och tonåringar har så utan någon bakomliggande orsak. Sen varierar det från person till person. jag har också stora pupiller
  4. 2
    Om han alltid haft så skulle jag inte oroa mig. Vissa barn och tonåringar har så utan någon bakomliggande orsak. Sen varierar det från person till person. jag har också stora pupiller
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Min dotter har också stora pupiller, en nackdel är att hon är så känslig mot ljus. Men hon har varit hos en optiker, och dem sa inget om detta.
  6. 3
    Min dotter har också stora pupiller, en nackdel är att hon är så känslig mot ljus. Men hon har varit hos en optiker, och dem sa inget om detta.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Det är lika med vår dotter. Hon har ibland helt svarta ögon, speciellt kvällstid, men hon har inga som helst problem med synen eller ögonen i övrigt.
  8. 4
    Det är lika med vår dotter. Hon har ibland helt svarta ögon, speciellt kvällstid, men hon har inga som helst problem med synen eller ögonen i övrigt.

Liknande trådar

  1. Varför så små pupiller?
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-23, 20:40
  2. Plötsligt olika stora pupiller hos barn?
    By Pjoskig? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 07:45
  3. Stora föräldrar=stora barn?
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 21:04
  4. Stora barn stora bekymmer!
    By annelie43 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 13:22
  5. Olika stora pupiller?
    By SanktaCecilia in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar