Julklappar
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Julklappar

    Vad önskar sig era 8-åringar? Jag behöver tips.
  2. 1
    Julklappar Vad önskar sig era 8-åringar? Jag behöver tips.
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Här är det mest Lego som gäller.
  4. 2
    Här är det mest Lego som gäller.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    ett nytt DS och ett Wii

    Det gamla DS:et är utslitet (glapp i övre skärmen) och ett Wii har stått överst på listan flera år. Jo en dator står på listan också men där kan den stanna. Lego går iofs också hem.

    Min brorsa hade jättekul åt mina söners önskelistor. Pojkarnas önskelistor är nära nog exakta kopior som morbrödernas! Med reservation för uppdateringar på tekniksidan sedan 1980-talet (det är inte exakt samma sorts elektroniska spel och datorer...)
  6. 3
    ett nytt DS och ett Wii Det gamla DS:et är utslitet (glapp i övre skärmen) och ett Wii har stått överst på listan flera år. Jo en dator står på listan också men där kan den stanna. Lego går iofs också hem.

    Min brorsa hade jättekul åt mina söners önskelistor. Pojkarnas önskelistor är nära nog exakta kopior som morbrödernas! Med reservation för uppdateringar på tekniksidan sedan 1980-talet (det är inte exakt samma sorts elektroniska spel och datorer...)
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Den indidska spikmattan. Suck, vet inte var hon har fått idén ifrån.
  8. 4
    Den indidska spikmattan. Suck, vet inte var hon har fått idén ifrån.
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    som vanligt. Lego i mängder (man har så mycket redan att jag nästan skäms) och så vill han ha Pet shop någonting. Vet inte vad han ska få.
  10. 5
    som vanligt. Lego i mängder (man har så mycket redan att jag nästan skäms) och så vill han ha Pet shop någonting. Vet inte vad han ska få.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Littlest pet shop? Mina barn (främst min femåring) gillar littlest pet shop.
  12. 6
    Littlest pet shop? Mina barn (främst min femåring) gillar littlest pet shop.
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    jo, det är jättepoppis. Även i min klass där jag jobbar leker både tjejer och killar med dem
  14. 7
    jo, det är jättepoppis. Även i min klass där jag jobbar leker både tjejer och killar med dem

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar