Välja TV kanaler..???
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Välja TV kanaler..???

    Nu tycker vi att basutbudet är för dåligt och vill välja fler kanaler....

    5 kanaler för 99 kr / månad eller 8 kanaler för 129 kr / månad.

    Vilka kanaler är bra?
    Mina tre tonåringar 16, 15 13 år, älskar se DVD- filmer, men om jag har bra filmkanaler kan vi se billigare om vi väljer några kanaler.
    NÖJE?
    Sport (max 1 kanal, sonen vill se hockey, fotboll viktiga matcher)
    Discovery vill jag ha.
    BARN? 7,5 och 2 år Disney bra? Eller något med Lassie eller liknande? Pedagogisk kanal?

    Upplys mig, vad ska jag välja????

    Ali med 6 barn
  2. 1
    Välja TV kanaler..??? Nu tycker vi att basutbudet är för dåligt och vill välja fler kanaler....

    5 kanaler för 99 kr / månad eller 8 kanaler för 129 kr / månad.

    Vilka kanaler är bra?
    Mina tre tonåringar 16, 15 13 år, älskar se DVD- filmer, men om jag har bra filmkanaler kan vi se billigare om vi väljer några kanaler.
    NÖJE?
    Sport (max 1 kanal, sonen vill se hockey, fotboll viktiga matcher)
    Discovery vill jag ha.
    BARN? 7,5 och 2 år Disney bra? Eller något med Lassie eller liknande? Pedagogisk kanal?

    Upplys mig, vad ska jag välja????

    Ali med 6 barn
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vi har köpt till så vi har Playhouse Disney och Disney channel. men lillen han ser ändå mest på svt Barnkanalen.

    Jag har Telia och kan hyra film via tv:n, de flesta gratis. Det gillar jag.
    Vi har både canal+ och tv1000 men inte ser vi så ofta film där, oftast hyr vi via deras programbibliotek.
  4. 2
    Vi har köpt till så vi har Playhouse Disney och Disney channel. men lillen han ser ändå mest på svt Barnkanalen.

    Jag har Telia och kan hyra film via tv:n, de flesta gratis. Det gillar jag.
    Vi har både canal+ och tv1000 men inte ser vi så ofta film där, oftast hyr vi via deras programbibliotek.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Hyr TV program via Telia. Hur?

    Vi har köpt till så vi har Playhouse Disney och Disney channel. men lillen han ser ändå mest på svt Barnkanalen.

    Jag har Telia och kan hyra film via tv:n, de flesta gratis. Det gillar jag.
    Vi har både canal+ och tv1000 men inte ser vi så ofta film där, oftast hyr vi via deras programbibliotek.
    Praktiskt slippa betala för det man kanske inte använder så ofta!
    Filmer - mest för mina tonåringar.
    Barn paketet - mest för mina 3 små. Fast kul se något annat än.. Nicke Nyfiken som minstingen nu diggar!
  6. 3
    Hyr TV program via Telia. Hur?
    Vi har köpt till så vi har Playhouse Disney och Disney channel. men lillen han ser ändå mest på svt Barnkanalen.

    Jag har Telia och kan hyra film via tv:n, de flesta gratis. Det gillar jag.
    Vi har både canal+ och tv1000 men inte ser vi så ofta film där, oftast hyr vi via deras programbibliotek.
    Praktiskt slippa betala för det man kanske inte använder så ofta!
    Filmer - mest för mina tonåringar.
    Barn paketet - mest för mina 3 små. Fast kul se något annat än.. Nicke Nyfiken som minstingen nu diggar!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Vi kör också telia tv. Och gillar det skarpt, kommer man på att det inte är något att se på så tar man bara fram dosan och beställer en film
  8. 4
    Vi kör också telia tv. Och gillar det skarpt, kommer man på att det inte är något att se på så tar man bara fram dosan och beställer en film
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Vi kör också telia tv. Och gillar det skarpt, kommer man på att det inte är något att se på så tar man bara fram dosan och beställer en film

    Var det svårt lära sig hur man beställer hem filmen?

    Jag har nyss satsat på ny TV så försäljaren SA att man kan ansluta denna TV till internet. Då borde jag dra hit en från affären där jag köpte TV:n, som får visa mig HUR man gör. Eller hur!?
    De borde vara kompetenta att förklara....
  10. 5
    Vi kör också telia tv. Och gillar det skarpt, kommer man på att det inte är något att se på så tar man bara fram dosan och beställer en film

    Var det svårt lära sig hur man beställer hem filmen?

    Jag har nyss satsat på ny TV så försäljaren SA att man kan ansluta denna TV till internet. Då borde jag dra hit en från affären där jag köpte TV:n, som får visa mig HUR man gör. Eller hur!?
    De borde vara kompetenta att förklara....
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Det är inte svårt. Men jag får erkänn att det var min 18-årige son som lärde sig först och sedan lärde mig. Tog bort pinkoden så nu går det enkelt. Men gäller att man kan lita på sina barn! Nisse brukar hyra Babar och Elias kungaskeppet. Nadia hyrde i dag Lejontämjaren och hon tyckte den var toppen. Det bästa är att många filmer är gratis. Men dock inte dom nyaste, dom kostar, man får på räkningen.
  12. 6
    Det är inte svårt. Men jag får erkänn att det var min 18-årige son som lärde sig först och sedan lärde mig. Tog bort pinkoden så nu går det enkelt. Men gäller att man kan lita på sina barn! Nisse brukar hyra Babar och Elias kungaskeppet. Nadia hyrde i dag Lejontämjaren och hon tyckte den var toppen. Det bästa är att många filmer är gratis. Men dock inte dom nyaste, dom kostar, man får på räkningen.

Liknande trådar

  1. Bra webbtv/kanaler?
    By mago in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-22, 21:03
  2. Fler tv-kanaler?
    By majabus in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-03, 10:08
  3. Välja TV, 5-8 kanaler?? Hjälp!
    By Ali-6barn in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-08, 19:42
  4. Fungerar era SVT-kanaler?
    By MiaMaria in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar