Kikar in och säger hej!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Kikar in och säger hej!

    Hej på er! Evigheter sen jag kikade in här, har skummat lite och sett att ni är några som håller liv i sidan ff - kul! Också sett att det finns flera nya små knytt - grattis till de nya liven!
    Tänk att våra 03-or är så stora nu! Ida har börjat skolan närmare hemma än vad dagis var, med en massa nya kompisar och lillasyster Alma har fått dagisplats alldeles intill skolan. Praktiskt att ha båda på samma ställe. Jag jobbar 75% och njuter ff av lediga måndagar. Ida är aningen skeptisk till förskoleklassen, tycker det är lite stökigt och tycker det är tråkigt ibland. Kan ha att göra med att hon läser rätt hyfsat och tycker det är trist med de övningar de håller på med. Fröken har lovat se till att hon också får lite utmaningar, men det verkar vara svårt att tillgodose allas behov tyvärr.

    Sköt om er alla!
    Kram Mia
  2. 1
    Kikar in och säger hej! Hej på er! Evigheter sen jag kikade in här, har skummat lite och sett att ni är några som håller liv i sidan ff - kul! Också sett att det finns flera nya små knytt - grattis till de nya liven!
    Tänk att våra 03-or är så stora nu! Ida har börjat skolan närmare hemma än vad dagis var, med en massa nya kompisar och lillasyster Alma har fått dagisplats alldeles intill skolan. Praktiskt att ha båda på samma ställe. Jag jobbar 75% och njuter ff av lediga måndagar. Ida är aningen skeptisk till förskoleklassen, tycker det är lite stökigt och tycker det är tråkigt ibland. Kan ha att göra med att hon läser rätt hyfsat och tycker det är trist med de övningar de håller på med. Fröken har lovat se till att hon också får lite utmaningar, men det verkar vara svårt att tillgodose allas behov tyvärr.

    Sköt om er alla!
    Kram Mia
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Kul att se dig igen! Lediga måndagar är toppen, det har jag haft när jag jobbat också. Men just nu är jag ju f-ledig.
  4. 2
    Kul att se dig igen! Lediga måndagar är toppen, det har jag haft när jag jobbat också. Men just nu är jag ju f-ledig.

Liknande trådar

  1. kikar in och säger hej
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-20, 22:30
  2. Kikar in och säger hej!
    By KAJO! in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 16:37
  3. kikar in och säger hej på er!
    By eva_n m linnea&elin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 22:21
  4. Kikar in och säger hej
    By Hibiskus_m_3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:01
  5. Kikar in och säger hej!!
    By cerlise in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar