Om ADHD idag Svt
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Om ADHD idag Svt

    Hej! Om ngn intresserad missat detta- kanske redan tipsats om vad vet jag ; )
    så ska ADHD diskuteras i Fråga doktorn idag 18:15
  2. 1
    Om ADHD idag Svt Hej! Om ngn intresserad missat detta- kanske redan tipsats om vad vet jag ; )
    så ska ADHD diskuteras i Fråga doktorn idag 18:15
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Tack för tipset!!
  4. 2
    Tack för tipset!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    tackaar för tips
  6. 3
    tackaar för tips
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Glömde dock se det själv ; ) hrm...
  8. 4
    Glömde dock se det själv ; ) hrm...
  9. Medlem sedan
    May 2008
    #5
    Fel tid i detta hus att se det på, men jag spelade in det
    Kan du inte se det på SVTplay?
  10. 5
    Fel tid i detta hus att se det på, men jag spelade in det
    Kan du inte se det på SVTplay?
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Ljudet har lagt av på min dator..men ska jobba natt imorgon så jobbdatorn får rycka in
  12. 6
    Ljudet har lagt av på min dator..men ska jobba natt imorgon så jobbdatorn får rycka in
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Du missade inget. Och skulle du vilja se det ändå så går det att se på SVT Play. Men det var inget nytt och inget informativt. Det enda, och iofs är det inte fel utan tvärtom behövs det många fler som gör det, var att det var trevligt att se vuxna kvinnor stå upp för sin diagnos. Konstig meningsbyggnad, sorry. Trött idag, hade två jobbiga möten igår...
  14. 7
    Du missade inget. Och skulle du vilja se det ändå så går det att se på SVT Play. Men det var inget nytt och inget informativt. Det enda, och iofs är det inte fel utan tvärtom behövs det många fler som gör det, var att det var trevligt att se vuxna kvinnor stå upp för sin diagnos. Konstig meningsbyggnad, sorry. Trött idag, hade två jobbiga möten igår...
  15. Anonym
    #8
    Det var väl det som var meningen. Jag tycker det var bra inslag. Inga konstigheter och det var väl det som de försökte förmedla att det var normala människor och att det inte är ett barnproblem utan att det finns många vuxna som också har ADHD.
  16. 8
    Det var väl det som var meningen. Jag tycker det var bra inslag. Inga konstigheter och det var väl det som de försökte förmedla att det var normala människor och att det inte är ett barnproblem utan att det finns många vuxna som också har ADHD.
  17. Medlem sedan
    Feb 2008
    #9
    Jo visst, men jag tyckte det var ganska platt och intetsägande. Å andra sidan går det inte jämföra mig, som har det och är sjukt påläst, med kreti och pleti, som inte har det, eller inte vet om att de har det, eller inte vet ett skvatt om det. Det förstår jag.
  18. 9
    Jo visst, men jag tyckte det var ganska platt och intetsägande. Å andra sidan går det inte jämföra mig, som har det och är sjukt påläst, med kreti och pleti, som inte har det, eller inte vet om att de har det, eller inte vet ett skvatt om det. Det förstår jag.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Okej, det var inte så mycket matnyttigt, men jag tyckte det var jättebra att folk som tror att det bara är totalvirriga människor som pratar för mycket och är ett otroligt orosmoment i familjen/jobbet/kompisar fick se att det bara är "helt vanliga" kvinnor och att man inte är ett "UFO" på något sätt. Det tror jag är ett jätteviktigt budskap till folk med fördomar.
  20. 10
    Okej, det var inte så mycket matnyttigt, men jag tyckte det var jättebra att folk som tror att det bara är totalvirriga människor som pratar för mycket och är ett otroligt orosmoment i familjen/jobbet/kompisar fick se att det bara är "helt vanliga" kvinnor och att man inte är ett "UFO" på något sätt. Det tror jag är ett jätteviktigt budskap till folk med fördomar.

Liknande trådar

  1. AS och ADHD...
    By Morea in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 01:42
  2. inslag om adhd i aktuellt idag
    By lilith in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-03, 20:30
  3. AS vs AdHd
    By Kakafoni in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 07:52
  4. Bara ADHD eller ADHD+AS?
    By Hallonmamman in forum Bokstavsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 22:18
  5. Vad är skillnaden på ADHD och ADHD
    By Pappa Pelle in forum Bokstavsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 08:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar