Har fått snitt tid.
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Har fått snitt tid.

    Jag heter Hannah är 27 år och väntar mitt andra barn har en tjej på 6 år och sambons första. Bor i radhus i Vällingby. Har varit inne här och läst varje dag men inte skrivit så mycket egna inlägg. Har haft en jobbig graviditet och gått på spec mvc på KS. Fick idag min efterlängtade snitt tid. Den 27 nov ska vi få snusa på lillasyster Klara som ligger i magen. Har ju bf först den 14 dec så det känns lite plötsligt men ändå så spännande.

    Det var lite om mig, det e bara att fråga.

    Kram

    Hannah
  2. 1
    Har fått snitt tid. Jag heter Hannah är 27 år och väntar mitt andra barn har en tjej på 6 år och sambons första. Bor i radhus i Vällingby. Har varit inne här och läst varje dag men inte skrivit så mycket egna inlägg. Har haft en jobbig graviditet och gått på spec mvc på KS. Fick idag min efterlängtade snitt tid. Den 27 nov ska vi få snusa på lillasyster Klara som ligger i magen. Har ju bf först den 14 dec så det känns lite plötsligt men ändå så spännande.

    Det var lite om mig, det e bara att fråga.

    Kram

    Hannah
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    VIsst blir man lite paff när man fått datum för snitt. Jag gick datum för snitt förra veckan, vår lilla bebis kommer 23 november! Längtar såååå! Är nu bara två veckor kvar till dess!
    Lycka till!
    Kram
  4. 2
    VIsst blir man lite paff när man fått datum för snitt. Jag gick datum för snitt förra veckan, vår lilla bebis kommer 23 november! Längtar såååå! Är nu bara två veckor kvar till dess!
    Lycka till!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Hej hej!

    Vad skönt att du fått din snittid. Nu är det inte långt kvar alls för dig då!

    Det måste vara rätt coolt att veta vilken dag det faktiskt blir. Det har jag inte varit med om (hittills).
  6. 3
    Hej hej!

    Vad skönt att du fått din snittid. Nu är det inte långt kvar alls för dig då!

    Det måste vara rätt coolt att veta vilken dag det faktiskt blir. Det har jag inte varit med om (hittills).
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    wow! blir nästan lite avundsjuk på er som fått tid till då ni äntligen skall få träffa era bebisar!
    Grattis o lycka till! :O)
  8. 4
    wow! blir nästan lite avundsjuk på er som fått tid till då ni äntligen skall få träffa era bebisar!
    Grattis o lycka till! :O)

Liknande trådar

  1. Fått snitt.tid:)
    By pella in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 12:41
  2. Fått snitt-tid
    By emmalotta in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 16:03
  3. Jag har fått tid för snitt!
    By theann in forum Förlossning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 10:39
  4. Nu har vi fått tid för snitt!
    By anne med 2an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 18:01
  5. Fått tid för snitt 15/3 )=
    By smurfina in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 13:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar