Kongenital Muskeldystrofi
Övriga funktionshinder
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Kongenital Muskeldystrofi

    Någon som har barn med denna muskelsjudom eller känner någon annan? JAg vill görna komma i kontakt med någon som vet. Min son födden för snart 7 månader sedan och har KM men mer vet vi inte...et ingen prognos, behöver HJÄLP!! Snälla någon?

    Kram Fornarina
  2. 1
    Kongenital Muskeldystrofi Någon som har barn med denna muskelsjudom eller känner någon annan? JAg vill görna komma i kontakt med någon som vet. Min son födden för snart 7 månader sedan och har KM men mer vet vi inte...et ingen prognos, behöver HJÄLP!! Snälla någon?

    Kram Fornarina
  3. Xappoline
    #2
    Spana in funktionshinder.se, där finns många med muskelsjukdomar. Min son har inte samma som din, men jag har hittat många vuxna och barn på just funktionshinder.se som kunnat ge sin vinkel.
  4. 2
    Spana in funktionshinder.se, där finns många med muskelsjukdomar. Min son har inte samma som din, men jag har hittat många vuxna och barn på just funktionshinder.se som kunnat ge sin vinkel.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3

Liknande trådar

  1. Kongenital oculomotor apraxi
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 16:43
  2. Kongenital oculomotor apraxi
    By Cherinne in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 12:27
  3. Kongenital oculomotor apraxi
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 09:29
  4. Kongenital glaukom ??
    By stardust74 in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 10:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar