Hon har snopp!
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Hon har snopp!

    Jaa, UL idag och det första hon visade var en jättepung!

    Lika välkommet och kul är det men hela jag var inställd på flicka, totalt programmerad, jag var övertygad! *s*
    Flicknamn har vi haft klart sen strax efter gravtestet, pojknamn har vi inte ägnat en tanke åt... Nu blir det rörigt i mitt huvud.
    Iallafall var allt som det ska, ungefär 2kg är han uppe i, huvudet neråt och blinkade glatt mot skärmen och var söt.
  2. 1
    Hon har snopp! Jaa, UL idag och det första hon visade var en jättepung!

    Lika välkommet och kul är det men hela jag var inställd på flicka, totalt programmerad, jag var övertygad! *s*
    Flicknamn har vi haft klart sen strax efter gravtestet, pojknamn har vi inte ägnat en tanke åt... Nu blir det rörigt i mitt huvud.
    Iallafall var allt som det ska, ungefär 2kg är han uppe i, huvudet neråt och blinkade glatt mot skärmen och var söt.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Oj vilken omställning det måste bli för er. Vi har inte tittat kön och är lika inställd som du var på en flicka är vi på pojke. Hmm... man kanske inte ska va så "säker" då Pojknamn är mycket svårare än flicknamn tycker jag så börja fundera
  4. 2
    Oj vilken omställning det måste bli för er. Vi har inte tittat kön och är lika inställd som du var på en flicka är vi på pojke. Hmm... man kanske inte ska va så "säker" då Pojknamn är mycket svårare än flicknamn tycker jag så börja fundera
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Haha..skojigt!

    Vilken överraskning!
    Varför gjorde ni UL? Eller var det ett 3D UL?
  6. 3
    Haha..skojigt! Vilken överraskning!
    Varför gjorde ni UL? Eller var det ett 3D UL?
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Jag får lite extra UL för att kolla tillväxten. Jag har gjort en viktminskningsoperation för ett par år sedan så dom vill bara ha koll så hAn får näring och växer som han ska
  8. 4
    Jag får lite extra UL för att kolla tillväxten. Jag har gjort en viktminskningsoperation för ett par år sedan så dom vill bara ha koll så hAn får näring och växer som han ska
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    åh vad roligt stort grattis!
  10. 5
    åh vad roligt stort grattis!
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Stooort grattis till lillpojken!
  12. 6
    Stooort grattis till lillpojken!
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7

    Vilken överraskning!

    Hade ni fått besked innan att det var en tjej, eller var det bara en känsla?
    Kul att få veta att det var en liten kille!
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  14. 7
    Vilken överraskning! Hade ni fått besked innan att det var en tjej, eller var det bara en känsla?
    Kul att få veta att det var en liten kille!
  15. Medlem sedan
    Jun 2009
    #8
    Har varit på flera UL innan där BM sagt dom tror det är en flicka. Det och det faktum att det känns så annorlunda gjorde att vi trodde det.
  16. 8
    Har varit på flera UL innan där BM sagt dom tror det är en flicka. Det och det faktum att det känns så annorlunda gjorde att vi trodde det.

Liknande trådar

  1. Röd snopp
    By annnab in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 23:04
  2. snopp snopp snopp snopp
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:22
  3. En med snopp!!!
    By juana in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 18:15
  4. Snopp och ???????
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 21:21
  5. snopp
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar