Frk M!!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Frk M!!

    Hur mår du, vilken vecka är du i nu? Vet ni kön, namnförslag? Som du förstår är jag nyfiken

    Må så gott!

    Kramar Empa
    Mina bästaste, Olle polle 070722 och Nils pils 090909
    www.mamapapabarn.blogg.se
  2. 1
    Frk M!! Hur mår du, vilken vecka är du i nu? Vet ni kön, namnförslag? Som du förstår är jag nyfiken

    Må så gott!

    Kramar Empa
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hej söta!
    Jag är i vecka 18+4, så snart halvtid! Vi har stora UL på fredag, jag är lite nyfiken på att se vem som bor där inne, men Jens vill vänta, så då gör vi det. Eftersom jag mår helt annorlunda mot när jag väntade A tror jag att det är en lillebror
    Dessvärre mår jag inte så bra denna graviditet, jag är sjukskriven för andra gången, jag får migrän flera gånger i veckan och mår allmänt risigt. Just nu hoppas jag mest på att det vänder efter vecka 20...
    Namnförslag, hmm, vi har precis börjat spåna lite. Kanske Valdemar, Hjalmar, Vilhelm eller August på en lillebror, en lillasyster är jag lite sugen på Märtha, Sonja eller Elsa. Det är svårt, vi får se!

    Hur går det för er? Jag är lite nervös inför livet som tvåbarnsmamma, denna vecka när A har varit sjuk och jag inte varit på topp har jag flera gånger funderat på vad vi ger oss in på...

    Kram!
  4. 2
    Hej söta!
    Jag är i vecka 18+4, så snart halvtid! Vi har stora UL på fredag, jag är lite nyfiken på att se vem som bor där inne, men Jens vill vänta, så då gör vi det. Eftersom jag mår helt annorlunda mot när jag väntade A tror jag att det är en lillebror
    Dessvärre mår jag inte så bra denna graviditet, jag är sjukskriven för andra gången, jag får migrän flera gånger i veckan och mår allmänt risigt. Just nu hoppas jag mest på att det vänder efter vecka 20...
    Namnförslag, hmm, vi har precis börjat spåna lite. Kanske Valdemar, Hjalmar, Vilhelm eller August på en lillebror, en lillasyster är jag lite sugen på Märtha, Sonja eller Elsa. Det är svårt, vi får se!

    Hur går det för er? Jag är lite nervös inför livet som tvåbarnsmamma, denna vecka när A har varit sjuk och jag inte varit på topp har jag flera gånger funderat på vad vi ger oss in på...

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Nej fy för migrän, stackare och en tvååring och gravid...
    Fin fina namn! Jag tycker också om de gamla nordiska namnen
    Ja du hur går det för oss.. Det är tuft, men det går. Olle har blivit bebis igen (vilket tydl är ganska vanligt) man ska mata, bära honom, han vill sova på bröstet sitta i knät osv....
    Jättemysigt med en bebis hemma igen såklart och Olle är jättegullig med lillebror Men det är mycket tålamod som krävs, nu skriks det för fulla muggar där ute så jag får fortsätta en annan dag!

    Krya på er och hoppas ni fick en mysig stund på UL.

    Kram
  6. 3
    Nej fy för migrän, stackare och en tvååring och gravid...
    Fin fina namn! Jag tycker också om de gamla nordiska namnen
    Ja du hur går det för oss.. Det är tuft, men det går. Olle har blivit bebis igen (vilket tydl är ganska vanligt) man ska mata, bära honom, han vill sova på bröstet sitta i knät osv....
    Jättemysigt med en bebis hemma igen såklart och Olle är jättegullig med lillebror Men det är mycket tålamod som krävs, nu skriks det för fulla muggar där ute så jag får fortsätta en annan dag!

    Krya på er och hoppas ni fick en mysig stund på UL.

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Vilke fina namnförslag ni har, särskilt August tycker jag är jättefint
    Hjalmar och Elsa är två andra av mina favoritnamn, ni har bra smak!!
  8. 4
    Vilke fina namnförslag ni har, särskilt August tycker jag är jättefint
    Hjalmar och Elsa är två andra av mina favoritnamn, ni har bra smak!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar