Om någon fortfarande
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Om någon fortfarande

    tvekar om vaccinering, så läste jag en bra artikel på vi föräldrars hemsida. Rekommenderar den för jag fick svar på en del frågor jag hade, speciellt gällande mindre barn. /Helena
    Helena med Hannes -02 och Emil -04 och Maya 090322
  2. 1
    Om någon fortfarande tvekar om vaccinering, så läste jag en bra artikel på vi föräldrars hemsida. Rekommenderar den för jag fick svar på en del frågor jag hade, speciellt gällande mindre barn. /Helena
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag har ett bra skäl till att vaccinera sig: En av mammorna i min första föräldragrupp är höggravid (planerad i början av dec). Hon är äggallergiker. Och har astma. Ett väldigt konkret exempel på varför det är bra om vi runt omkring gör det bästa vi kan för att inte sprida smittan.
  4. 2
    Jag har ett bra skäl till att vaccinera sig: En av mammorna i min första föräldragrupp är höggravid (planerad i början av dec). Hon är äggallergiker. Och har astma. Ett väldigt konkret exempel på varför det är bra om vi runt omkring gör det bästa vi kan för att inte sprida smittan.

Liknande trådar

  1. Är det någon som fortfarande jobbar?
    By amanfar in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-02, 07:39
  2. Någon av er coolingar som fortfarande...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-03, 22:01
  3. Är det någon här fortfarande?
    By *Lottiz* in forum _0406 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 09:55
  4. Någon mer som fortfarande ...
    By nicolina in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 22:06
  5. Någon som fortfarande
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar