hjärtat slår!
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    hjärtat slår!

    Inskrivningen är avklarad och allt ser bra ut. Hjärtat slår finfint och liten är en dryg centimeter vilket skulle motsvara ca 7+3 enligt BM. =)

    Så idag är allt frid och fröjd och den allra värsta nojjan har släppt (för tillfället i alla fall). =)
  2. 1
    hjärtat slår! Inskrivningen är avklarad och allt ser bra ut. Hjärtat slår finfint och liten är en dryg centimeter vilket skulle motsvara ca 7+3 enligt BM. =)

    Så idag är allt frid och fröjd och den allra värsta nojjan har släppt (för tillfället i alla fall). =)
  3. Anonym11
    #2
    åå vad roligt! Gjorde du VUL? Hihi en cm, det är inte stort det....så blir det en sån fantastisk sak av det!
  4. 2
    åå vad roligt! Gjorde du VUL? Hihi en cm, det är inte stort det....så blir det en sån fantastisk sak av det!
  5. Ecorelle
    #3
    Åh, vad härligt att allt såg bra ut! Blir riktigt avundsjuk, . Då kan du njuta av den här graviditeten nu, .
  6. 3
    Åh, vad härligt att allt såg bra ut! Blir riktigt avundsjuk, . Då kan du njuta av den här graviditeten nu, .
  7. cosinus
    #4

    Men vad härligt

    Ett hjärta som slår brukar ju nästan alltid innebära att det går vägen. Grattis!!!!
  8. 4
    Men vad härligt Ett hjärta som slår brukar ju nästan alltid innebära att det går vägen. Grattis!!!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Gud vad mysigt! Jag blir avis. =)
  10. 5
    Gud vad mysigt! Jag blir avis. =)
  11. liten 5:a
    #6
    Åh vad skönt!!! Förstår att det känns lite lugnare nu!!! *kram*
  12. 6
    Åh vad skönt!!! Förstår att det känns lite lugnare nu!!! *kram*
  13. syskonplaner
    #7
    Åh, så underbart!!
  14. 7
    Åh, så underbart!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    Va skönt! Jag vill oxå göra ett VUL! Fast illamåendet svepte över mig rejält i morse så ingen tvekan om att jag är gravid. Dessutom fick dotterns armbåge in en olycklig träff mitt på ena bröstet och jag skrek rakt ut!
  16. 8
    Va skönt! Jag vill oxå göra ett VUL! Fast illamåendet svepte över mig rejält i morse så ingen tvekan om att jag är gravid. Dessutom fick dotterns armbåge in en olycklig träff mitt på ena bröstet och jag skrek rakt ut!
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    Konstigt nog så var det faktiskt ett helt vanligt UL. Och visst är det så himla underbart! Tänk vilken skatt man bär på... :-D
  18. 9
    Konstigt nog så var det faktiskt ett helt vanligt UL. Och visst är det så himla underbart! Tänk vilken skatt man bär på... :-D
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    Ja det känns verkligen suuuperbra! Upptäckte ett MA i vecka 9 förra gången så jag var verkligen jättenervös, men nu är det ju helt enkelt bara underbart!!
  20. 10
    Ja det känns verkligen suuuperbra! Upptäckte ett MA i vecka 9 förra gången så jag var verkligen jättenervös, men nu är det ju helt enkelt bara underbart!!
  21. Medlem sedan
    Jul 2007
    #11
    Ja visst brukar man väl få höra det? Min BM var lite försiktig med att vara allt för positiv tyvärr, men hon sa i alla fall att det är väldigt bra att man har sett ett hjärta. :-)
  22. 11
    Ja visst brukar man väl få höra det? Min BM var lite försiktig med att vara allt för positiv tyvärr, men hon sa i alla fall att det är väldigt bra att man har sett ett hjärta. :-)
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Ja det är toppenmysigt! Man såg visserligen inte direkt att det var någon bebis men man såg en liten vit prick som tickade och det är ju precis allt man kan önska sig! :-)
  24. 12
    Ja det är toppenmysigt! Man såg visserligen inte direkt att det var någon bebis men man såg en liten vit prick som tickade och det är ju precis allt man kan önska sig! :-)
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Ja, jag har ju varit ganska orolig så nu borde jag ju kunna hålla mig lugn ett tag... :-D
  26. 13
    Ja, jag har ju varit ganska orolig så nu borde jag ju kunna hålla mig lugn ett tag... :-D
  27. Medlem sedan
    Jul 2007
    #14
    Ja verkligen!! :-) Är så hiiiimla glad!
  28. 14
    Ja verkligen!! :-) Är så hiiiimla glad!
  29. Medlem sedan
    Jul 2007
    #15
    Ja det låter ju onekligen bra att du känner av det så starkt. Har haft jättemycket mer känningar nu denna gången jämfört med förra som slutade med MA. Så det måste ju båda gott! :-)
  30. 15
    Ja det låter ju onekligen bra att du känner av det så starkt. Har haft jättemycket mer känningar nu denna gången jämfört med förra som slutade med MA. Så det måste ju båda gott! :-)

Liknande trådar

  1. Hjärtat slår!
    By Hoppfylld in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 09:42
  2. Hjärtat slår!!!
    By erica76 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 09:07
  3. Hjärtat slår!
    By blåmes in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-01, 11:42
  4. Hjärtat slår
    By Nummer fyra bf 21/7 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 20:44
  5. Hjärtat slår !
    By en liten till in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar