Vi har svininfluensan
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Vi har svininfluensan

    Inte jag än men det kommer nog, vaccinet är slut överallt så det finns inte så mycket att göra.
    Mira blev sjuk i fredags och storasyster 7 år ligger nu.
    Dom två stora fick vaccinet för 2 veckor sen så dom klarar sig.
    Ett fall till på dagis och fler lär det bli....skriver det igen, vaccinet är SLUT!!!!
    Blir så arg, som skulle ju ta in dubbelt till alla och nu när alla över 13 år INTE behöver ta en till spruta så borde det finnas till oss stackare som inte fått den.

    Feber/kräkningar och total utmattning, Mira har kommit över det värsta och är på benen igen. Frida behöver nog några dar till innan hon orkar ta sig upp.
    Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör
  2. 1
    Vi har svininfluensan Inte jag än men det kommer nog, vaccinet är slut överallt så det finns inte så mycket att göra.
    Mira blev sjuk i fredags och storasyster 7 år ligger nu.
    Dom två stora fick vaccinet för 2 veckor sen så dom klarar sig.
    Ett fall till på dagis och fler lär det bli....skriver det igen, vaccinet är SLUT!!!!
    Blir så arg, som skulle ju ta in dubbelt till alla och nu när alla över 13 år INTE behöver ta en till spruta så borde det finnas till oss stackare som inte fått den.

    Feber/kräkningar och total utmattning, Mira har kommit över det värsta och är på benen igen. Frida behöver nog några dar till innan hon orkar ta sig upp.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    KRYA på er!!! Ja varför räcker inte vaccinet. Man blir ju matt. Min tjej hade feber i morse. Feberfri i kväll och i morgon sprutdags på skolan. Men vågar jag låta henne vaccineras då? När hon inte är helt kry. Typiskt, hon som nästan aldrig är sjuk!
    Ja det bara snurrar i huvudet av allt detta.
  4. 2
    KRYA på er!!! Ja varför räcker inte vaccinet. Man blir ju matt. Min tjej hade feber i morse. Feberfri i kväll och i morgon sprutdags på skolan. Men vågar jag låta henne vaccineras då? När hon inte är helt kry. Typiskt, hon som nästan aldrig är sjuk!
    Ja det bara snurrar i huvudet av allt detta.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    ...och ps. hade hon gått kvar på Fritids hade hon fått vaccin förra veckan för då vaccinerades fritidshemsbarnen. men vi sade upp platsen till 31 oktober. typiskt. Sedan säger dom att missar man skoltiden så får man ingen ny vaccinationstid för sitt barn utan då är det vårdcentralen och drop-in som gäller.
  6. 3
    ...och ps. hade hon gått kvar på Fritids hade hon fått vaccin förra veckan för då vaccinerades fritidshemsbarnen. men vi sade upp platsen till 31 oktober. typiskt. Sedan säger dom att missar man skoltiden så får man ingen ny vaccinationstid för sitt barn utan då är det vårdcentralen och drop-in som gäller.

Liknande trådar

  1. Svininfluensan!
    By elefteria in forum _0907 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 07:00
  2. Svininfluensan...
    By Queen82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 12:29
  3. Svininfluensan
    By amnettan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:16
  4. Svininfluensan
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 11:07
  5. Svininfluensan
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar