Update
  1. Inte på smällen
    #1

    Update

    Jag skrev häromdagen och nu skriver jag igen. Gjorde ett test idag och jag är INTE gravid. Det känns till 98% superskönt och till 2% jättetrist.
  2. 1
    Update Jag skrev häromdagen och nu skriver jag igen. Gjorde ett test idag och jag är INTE gravid. Det känns till 98% superskönt och till 2% jättetrist.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    98% grattis då!
  4. 2
    98% grattis då!
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    Måste vara skönt att veta.. Vare sig det känns jättetrist eller jätteskönt..
  6. 3
    Måste vara skönt att veta.. Vare sig det känns jättetrist eller jätteskönt..
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nice, visst är det en tråkig känsla, liksom en suck och jaha, eller nähää... Men sen, puh vilken tur..

    Jag har tänkt på dig minsann, hade ropat lite i morgon men nu skrev du ju själv.
  8. 4
    Nice, visst är det en tråkig känsla, liksom en suck och jaha, eller nähää... Men sen, puh vilken tur..

    Jag har tänkt på dig minsann, hade ropat lite i morgon men nu skrev du ju själv.
  9. Inte på smällen
    #5
    Ja det känns skönt fast ju mer jag tänker på det känns det lite sorgligt också. Tror vi får sätta igång tillverkningen igen nån gång nästa år!
  10. 5
    Ja det känns skönt fast ju mer jag tänker på det känns det lite sorgligt också. Tror vi får sätta igång tillverkningen igen nån gång nästa år!
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Förstår dig...hoppas du blir först med syskon till marsianerna då
  12. 6
    Förstår dig...hoppas du blir först med syskon till marsianerna då
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Åh, skönt att veta iaf
    Själv fick jag mens en gång.. hm hur länge sedan är inte det?! nog två månader sedan. Råkade nämna för min man att jag tyckte att jag hade blivit tjockare och behövde komma igång och träna. Det första han kläcker är du är väl inte gravid??????!!!! har du fått mens? jag vill inte ha mera barn! så jag har faktiskt inte vågat testa utan går här och hoppas att mensen ska komma. Vet inte hur jag skulle ta det om jag var gravid redan.
  14. 7
    Åh, skönt att veta iaf
    Själv fick jag mens en gång.. hm hur länge sedan är inte det?! nog två månader sedan. Råkade nämna för min man att jag tyckte att jag hade blivit tjockare och behövde komma igång och träna. Det första han kläcker är du är väl inte gravid??????!!!! har du fått mens? jag vill inte ha mera barn! så jag har faktiskt inte vågat testa utan går här och hoppas att mensen ska komma. Vet inte hur jag skulle ta det om jag var gravid redan.

Liknande trådar

  1. Update
    By Navy_Girl in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 19:33
  2. H update
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 19:13
  3. update
    By semj in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 19:07
  4. 2-mån update
    By Poppy68 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 18:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar