Vaccinering!
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Vaccinering!

    Igår em var jag på BVC och lät vaccinera båda barnen. Det gick jättebra och ingen av dem reagerade nämnvärt förutom just vid sticket. Skönt. Inte heller några biverkningar utan de är precis som vanligt. Känns lite trist dock att behöva göra det igen om minst 3 veckor...om inte direktiven ändrats tills dess förstås!!
    Har ni vaccinerat era barn?
    Mamma till Hugo född 060716 (v 31+0) och Nellie född 090106 (v 33+6)
  2. 1
    Vaccinering! Igår em var jag på BVC och lät vaccinera båda barnen. Det gick jättebra och ingen av dem reagerade nämnvärt förutom just vid sticket. Skönt. Inte heller några biverkningar utan de är precis som vanligt. Känns lite trist dock att behöva göra det igen om minst 3 veckor...om inte direktiven ändrats tills dess förstås!!
    Har ni vaccinerat era barn?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Nej inte än. Vi har inte fått nån kallelse från bvc, och det ska vi tydligen få. Jag vaccinerade mig idag, däremot.
  4. 2
    Nej inte än. Vi har inte fått nån kallelse från bvc, och det ska vi tydligen få. Jag vaccinerade mig idag, däremot.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Ja, hon fick i tisdags och storebror i måndags. Ingen av dem har fått några biverkningar.
  6. 3
    Ja, hon fick i tisdags och storebror i måndags. Ingen av dem har fått några biverkningar.

Liknande trådar

  1. Vaccinering?
    By fru ragge in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 12:00
  2. Vaccinering ?
    By Malin Lucas o Casper in forum _1007 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 09:29
  3. Vaccinering, annan vaccinering?
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 20:34
  4. Vaccinering
    By Mica in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 19:00
  5. Vaccinering,mat m.m
    By Maria in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar