Sällskapsspel för 2,5-åring?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Sällskapsspel för 2,5-åring?

    Lilla A är väldigt intresserad av spel och jag tror hon skulle tycka det var väldigt kul att spela något "på riktigt". Vet någon om det finns något? Hon gillar Blokus väldigt mycket, fina färger, som man kan lägga ut på plattan och det går faktiskt rätt bra för mig och storebror att spela med våra färger och hon håller på med sitt samtidigt, men det blir ju liksom inget avslut för henne och jag tror hon skulle bli väldigt stimulerad av det. Tips, någon??
  2. 1
    Sällskapsspel för 2,5-åring? Lilla A är väldigt intresserad av spel och jag tror hon skulle tycka det var väldigt kul att spela något "på riktigt". Vet någon om det finns något? Hon gillar Blokus väldigt mycket, fina färger, som man kan lägga ut på plattan och det går faktiskt rätt bra för mig och storebror att spela med våra färger och hon håller på med sitt samtidigt, men det blir ju liksom inget avslut för henne och jag tror hon skulle bli väldigt stimulerad av det. Tips, någon??
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Memo el memory el vad det heter *s* borde väl funka!
  4. 2
    Memo el memory el vad det heter *s* borde väl funka!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Ja, just det, det var en bra ide! Då kan man ju välja hur många par man ska spela med också och sätta svårighetsnivån med det.
  6. 3
    Ja, just det, det var en bra ide! Då kan man ju välja hur många par man ska spela med också och sätta svårighetsnivån med det.

Liknande trådar

  1. Sällskapsspel
    By Makka in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 18:52
  2. Sällskapsspel för 7-åring
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 18:13
  3. sällskapsspel åt 7-åring?
    By malin75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 19:52
  4. Sällskapsspel
    By Pernilla, norrland in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 11:54
  5. Sällskapsspel till 3-åring?
    By lili in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar