Trist
Downs Syndrom
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Trist

    Otroligt trist sida denna om DS
  2. 1
    Trist Otroligt trist sida denna om DS
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Kan vara att de flesta med DS anknytningar inte finns på forumet utan skriver i andra forum många har också bloggar.
  4. 2
    Kan vara att de flesta med DS anknytningar inte finns på forumet utan skriver i andra forum många har också bloggar.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Det var ju konstruktivt.... Varför inte liva upp det?
  6. 3
    Det var ju konstruktivt.... Varför inte liva upp det?
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Tycker du det?

    Det är väl som med föreningar; det blir vad man som medlem gör det till.
    anne.h med fyra absolut perfekta barn.

    Nätverk Dalarna för alla oss i Dalarna med stora som små barn med det lilla extra
  8. 4
    Tycker du det? Det är väl som med föreningar; det blir vad man som medlem gör det till.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Anledningen att det blir så magert på denna sida är kanske att flertalet med barn väljer att skriva på DS-sverige-sidan där det finns föräldrar till inte bara småbarn utan också till ungdomar och vuxna,och där
    skrivarna också måste begära inträde och ofta skriver med egna namn och inte med tillfällig anonym signatur.
    På denna lista kan vem som helst skriva vad som helst under anonym signaur.
  10. 5
    Anledningen att det blir så magert på denna sida är kanske att flertalet med barn väljer att skriva på DS-sverige-sidan där det finns föräldrar till inte bara småbarn utan också till ungdomar och vuxna,och där
    skrivarna också måste begära inträde och ofta skriver med egna namn och inte med tillfällig anonym signatur.
    På denna lista kan vem som helst skriva vad som helst under anonym signaur.
  11. Medlem sedan
    Nov 2009
    #6
    Anledningen att det blir så magert på denna sida är kanske att flertalet med barn väljer att skriva på DS-sverige-sidan där det finns föräldrar till inte bara småbarn utan också till ungdomar och vuxna,och där
    skrivarna också måste begära inträde och ofta skriver med egna namn och inte med tillfällig anonym signatur.
    På denna lista kan vem som helst skriva vad som helst under anonym signaur.
    Innan jag lämnade DS-sverige-sidan så var det en sida som det inte skrevs mycket i.
    Men på http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/ finns de flesta föräldrar till Ds barn.
  12. 6
    Anledningen att det blir så magert på denna sida är kanske att flertalet med barn väljer att skriva på DS-sverige-sidan där det finns föräldrar till inte bara småbarn utan också till ungdomar och vuxna,och där
    skrivarna också måste begära inträde och ofta skriver med egna namn och inte med tillfällig anonym signatur.
    På denna lista kan vem som helst skriva vad som helst under anonym signaur.
    Innan jag lämnade DS-sverige-sidan så var det en sida som det inte skrevs mycket i.
    Men på http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/ finns de flesta föräldrar till Ds barn.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    "DS-Sverige"-sidan? vad är det för sida, som heter likadant som mailinglistan?
    Var finns den sidan? Vore ju intressant att få besöka den.


    Anonymitet kan ibland vara skönt, speciellt om det handlar om känsliga saker där man inte vill outa sig själv alltför mycket.
  14. 7
    "DS-Sverige"-sidan? vad är det för sida, som heter likadant som mailinglistan?
    Var finns den sidan? Vore ju intressant att få besöka den.


    Anonymitet kan ibland vara skönt, speciellt om det handlar om känsliga saker där man inte vill outa sig själv alltför mycket.
  15. Medlem sedan
    Nov 2009
    #8
    Jag menar DS-sverige Downs Syndrom Sverige på yahoo.
  16. 8
    Jag menar DS-sverige Downs Syndrom Sverige på yahoo.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
    Mailinglistan alltså?
  18. 9
    Mailinglistan alltså?
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10
    Mail-listan har liten aktivitet emellanåt, just nu är det mer. Det kommer och går. Listan blir vad medlemmarna där gör den till.
  20. 10
    Mail-listan har liten aktivitet emellanåt, just nu är det mer. Det kommer och går. Listan blir vad medlemmarna där gör den till.
  21. Medlem sedan
    Nov 2009
    #11
    Mailinglistan alltså?
    Så kan man säkert kalla den för men den heter så som jag skrev innan.
  22. 11
    Mailinglistan alltså?
    Så kan man säkert kalla den för men den heter så som jag skrev innan.
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12
    Om det är DS-Sverige, dvs mailinglistan ni avser här, så borde jag veta vad den heter..då jag är moderator där
  24. 12
    Om det är DS-Sverige, dvs mailinglistan ni avser här, så borde jag veta vad den heter..då jag är moderator där

Liknande trådar

  1. Trist...
    By JaxiBaxi in forum _0805 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 14:24
  2. Så trist!
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 16:13
  3. Puh så trist...
    By Anna m.Leo&Lovis in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 08:59
  4. Trist
    By Maria1983 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 11:10
  5. Trist med Po.ps nya.....
    By Linnie med tre in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 14:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar