fostervattenprov...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    fostervattenprov...

    gjorde jag i torsdags så nu går man som på nålar och e nervös för det som kan hända men inte får. *glup*
    men envisas man med att få veta hur det står till så får man ta oron helt enkelt. kommer inte ihåg när faran är över man ska iaf ringa min bm på måndag och be om tid för att få lyssna på hjärtat. har inte blött något iaf och inte känt av någon läckage av fostervatten så egentligen borde jag väl inte oroa mig men kan på något vis inte låta bli.

    iaf, det verkar vara en livlig liten krabat som bor där inne. liten sprattlade på en hel del. så kanske det blir ett busfrö denna gång. glup!
  2. 1
    fostervattenprov... gjorde jag i torsdags så nu går man som på nålar och e nervös för det som kan hända men inte får. *glup*
    men envisas man med att få veta hur det står till så får man ta oron helt enkelt. kommer inte ihåg när faran är över man ska iaf ringa min bm på måndag och be om tid för att få lyssna på hjärtat. har inte blött något iaf och inte känt av någon läckage av fostervatten så egentligen borde jag väl inte oroa mig men kan på något vis inte låta bli.

    iaf, det verkar vara en livlig liten krabat som bor där inne. liten sprattlade på en hel del. så kanske det blir ett busfrö denna gång. glup!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Jag vet inte om jag ska göra fvp eller mkp.... får väl se vad siffrorna på KUBen säger. Förstår att det känns nervöst!
  4. 2
    Jag vet inte om jag ska göra fvp eller mkp.... får väl se vad siffrorna på KUBen säger. Förstår att det känns nervöst!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Men åh va? Grattis!!

    Måste logga in oftare märker jag... Vilken babyboom!!
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  6. 3
    Men åh va? Grattis!! Måste logga in oftare märker jag... Vilken babyboom!!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Tack så mycket!
  8. 4
    Tack så mycket!

Liknande trådar

  1. Fostervattenprov...
    By Lilla gumman in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 19:16
  2. Fostervattenprov
    By Anonymisen in forum _0907 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 19:21
  3. Fostervattenprov?
    By MarjaMorevna in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 09:42
  4. fostervattenprov
    By Plutt i april in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 19:50
  5. fostervattenprov
    By fröet in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar