Grattis Beckis!! plus uppdatering.
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Grattis Beckis!! plus uppdatering.

    Har inte varit härinne på evigheter! Grattis till lilla Maja, vad skönt att förlossningen gick så fint. Hoppas också på en sån förlossning denna gång, ska också ge tusan i att ligga genom förlossningen och satsa på att stå på knä och stå.

    57 dagar kvar för mig nu ser verkligen fram emot förlossningen nu =) Vagnen står klar o spjälsängen ska målas nästa helg, nu vill jag börja boa men sambon fattar inte varför jag har så bråttom(!?). =)
    Han har iaf äntligen kört iväg lite möbler till stigan som tog plats för spjälsäng och bebishörna i v-rummet så jag har fått fart på honom.

    Jobbar lite i hemtjänsten nu och pluggar på komvux, orkade inte köra lastbil längre det var alldeles för tungt att köra. Saknar verkligen att körs lastbil dock, drömde senat inatt att jag var ute o körde med släp. :-)
    Klarade förresten uppkörningen för CE så nu har jag BECE och så skrev jag teori för MC men det ska jag ta till våren.

    Hoppas att ni alla har det bra!
    KRam
  2. 1
    Grattis Beckis!! plus uppdatering. Har inte varit härinne på evigheter! Grattis till lilla Maja, vad skönt att förlossningen gick så fint. Hoppas också på en sån förlossning denna gång, ska också ge tusan i att ligga genom förlossningen och satsa på att stå på knä och stå.

    57 dagar kvar för mig nu ser verkligen fram emot förlossningen nu =) Vagnen står klar o spjälsängen ska målas nästa helg, nu vill jag börja boa men sambon fattar inte varför jag har så bråttom(!?). =)
    Han har iaf äntligen kört iväg lite möbler till stigan som tog plats för spjälsäng och bebishörna i v-rummet så jag har fått fart på honom.

    Jobbar lite i hemtjänsten nu och pluggar på komvux, orkade inte köra lastbil längre det var alldeles för tungt att köra. Saknar verkligen att körs lastbil dock, drömde senat inatt att jag var ute o körde med släp. :-)
    Klarade förresten uppkörningen för CE så nu har jag BECE och så skrev jag teori för MC men det ska jag ta till våren.

    Hoppas att ni alla har det bra!
    KRam
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Grattis till körkortet! Och ett tips!

    Köp "Föda utan rädsla" av Susanna Heli! Boken riktar sig till alla som ska föda och deras partner - inte bara förlossningsrädda som man skulle kunna tro med tanke på titeln. Hon ger superduperbra verktyg för att få en bra förlossning och som sagt bra tips till partnern!

    http://fodautanradsla.se/blogg/bok/

    Lycka till!
  4. 2
    Grattis till körkortet! Och ett tips! Köp "Föda utan rädsla" av Susanna Heli! Boken riktar sig till alla som ska föda och deras partner - inte bara förlossningsrädda som man skulle kunna tro med tanke på titeln. Hon ger superduperbra verktyg för att få en bra förlossning och som sagt bra tips till partnern!

    http://fodautanradsla.se/blogg/bok/

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Hej och tack! Ja, det gjorde verkligen susen att hålla sig upprätt så mycket som möjligt och jag är övertygad om att det var därför det gick så fort fram! Det gör då rätt i Tiden går fort och Maja är redan 3 månader. Hon är verkligen världens lättaste bebis som är nöjd heeela tiden och finner sig i allt mer eller mindre. Jätteskönt då vi ju hade det rätt jobbigt mellan varven med Jonna när hon var liten. Som en revansch

    Grattis till alla körkort! Härligt!! Inte långt kvar för dig, vad spännande. Vet ni vad ni ska få för nåt? Vi visste att vi skulle få en tjej men höll tyst om det, sa det inte till en endaste (vilket är strongt gjort av mig ).

    Lycka till med den förestående förlossningen!
    Kram
  6. 3
    Hej och tack! Ja, det gjorde verkligen susen att hålla sig upprätt så mycket som möjligt och jag är övertygad om att det var därför det gick så fort fram! Det gör då rätt i Tiden går fort och Maja är redan 3 månader. Hon är verkligen världens lättaste bebis som är nöjd heeela tiden och finner sig i allt mer eller mindre. Jätteskönt då vi ju hade det rätt jobbigt mellan varven med Jonna när hon var liten. Som en revansch

    Grattis till alla körkort! Härligt!! Inte långt kvar för dig, vad spännande. Vet ni vad ni ska få för nåt? Vi visste att vi skulle få en tjej men höll tyst om det, sa det inte till en endaste (vilket är strongt gjort av mig ).

    Lycka till med den förestående förlossningen!
    Kram

Liknande trådar

  1. TACK för grattis! Och uppdatering.
    By Silverkarin in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-31, 16:39
  2. Grattis och uppdatering!
    By Evita in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 08:48
  3. Grattis och uppdatering...
    By cosmica in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 10:05
  4. GRATTIS Beckis, K med F, Athena!
    By Ida m Albert&Vilfred in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:45
  5. Grattis Beckis!!
    By Alyssa m bebis idag? in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar