bortdomnad
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    bortdomnad

    En liten del av min högra stortå är bortdomnad! Var ute och dansade hela kvällen igår...kan det ha med för trånga skor att göra???Orolig_(
  2. 1
    bortdomnad En liten del av min högra stortå är bortdomnad! Var ute och dansade hela kvällen igår...kan det ha med för trånga skor att göra???Orolig_(
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Ja, det kan det säkert. Har läst om en som åkte skidor i för trånga pjäxor o hans halva fot domnade bort. Det stod att det kan bli så om en nerv kommer i kläm o att det kan ta ett tag innan skadan "läker".
  4. 2
    Ja, det kan det säkert. Har läst om en som åkte skidor i för trånga pjäxor o hans halva fot domnade bort. Det stod att det kan bli så om en nerv kommer i kläm o att det kan ta ett tag innan skadan "läker".
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Stackars tå som blivit misshandlad så, den repar sig nog snart Hoppas du hade kul igår kväll!
  6. 3
    Stackars tå som blivit misshandlad så, den repar sig nog snart Hoppas du hade kul igår kväll!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Du tror inte jag behöve kolla upp det då? Är ju så jädra hypokondrisk, så nu tror jag att jag har MS, tumör osv
  8. 4
    Du tror inte jag behöve kolla upp det då? Är ju så jädra hypokondrisk, så nu tror jag att jag har MS, tumör osv
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Jag tror inte att du behöver kolla upp tån mer än att ge den bättre skor nästa gång du svingar dina lurviga
  10. 5
    Jag tror inte att du behöver kolla upp tån mer än att ge den bättre skor nästa gång du svingar dina lurviga
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    undra hur länge det sitter i?
  12. 6
    undra hur länge det sitter i?
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Det har säkert med skorna att göra. Om en nerv kommer i kläm så kan man bli bortdomnad. Ge det ett par veckor, har det inte gått över så ring husläkaren och rådfråga.
  14. 7
    Det har säkert med skorna att göra. Om en nerv kommer i kläm så kan man bli bortdomnad. Ge det ett par veckor, har det inte gått över så ring husläkaren och rådfråga.
  15. Anonym
    #8
    hur ska abrapalabra kunna veta det??
  16. 8
    hur ska abrapalabra kunna veta det??
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #9
    Det blir säkert bättre på några dagar tror jag. Få problem håller i sig i en vecka
  18. 9
    Det blir säkert bättre på några dagar tror jag. Få problem håller i sig i en vecka
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Jag vet inte men jag gillar att gissa
  20. 10
    Jag vet inte men jag gillar att gissa
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Om en nerv har kommit i kläm så kan det ta mer än en vecka innan det går över.
  22. 11
    Om en nerv har kommit i kläm så kan det ta mer än en vecka innan det går över.
  23. Medlem sedan
    May 2009
    #12
    Jag skrev bli bättre, inte tills det går över

    Jag föredrar att man märker att man blir bättre än att räkna på när man är helt bra.
  24. 12
    Jag skrev bli bättre, inte tills det går över

    Jag föredrar att man märker att man blir bättre än att räkna på när man är helt bra.
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13
    Aha, oki doki! imt
  26. 13
    Aha, oki doki! imt

Liknande trådar

  1. bortdomnad
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 19:15
  2. bortdomnad hand
    By toll78 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 18:42
  3. Bortdomnad i ansiktet
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 08:49
  4. bortdomnad höft?
    By Pippimamma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 18:19
  5. Bortdomnad tå
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar