positivt äl-test
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    positivt äl-test

    Nu har jag köpt äl-test på testlagret och testat i en vecka. Idag gav det tydligt utslag och jag känner det även i kroppen, trådiga flytningar och sexlust.. Nu hoppas vi återigen på en bebis, en liten augustibebis i så fall! Skulle vara mysigt med ett syskon till Ellen.

    Jaja nu får vi väl sexa på i dagarna tre och hoppas hoppas. För man kan väl lita på testlagrets stickor.. jag har inte använt stickor förut utan vi har kört på varannan-dag metoden men eftersom vår dotter blev till 40! dagar efter senaste mens så tar jag inte några risker..

    Jaja nu har jag fått skriva av mig lite. Känns konstigt att veta att det kan bli en bebis snart! Känns nästan som att jag fuskar men det gör jag ju inte!

    Kram till er alla och lycka till
  2. 1
    positivt äl-test Nu har jag köpt äl-test på testlagret och testat i en vecka. Idag gav det tydligt utslag och jag känner det även i kroppen, trådiga flytningar och sexlust.. Nu hoppas vi återigen på en bebis, en liten augustibebis i så fall! Skulle vara mysigt med ett syskon till Ellen.

    Jaja nu får vi väl sexa på i dagarna tre och hoppas hoppas. För man kan väl lita på testlagrets stickor.. jag har inte använt stickor förut utan vi har kört på varannan-dag metoden men eftersom vår dotter blev till 40! dagar efter senaste mens så tar jag inte några risker..

    Jaja nu har jag fått skriva av mig lite. Känns konstigt att veta att det kan bli en bebis snart! Känns nästan som att jag fuskar men det gör jag ju inte!

    Kram till er alla och lycka till
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Oj så spännande! Lycka till
  4. 2
    Oj så spännande! Lycka till

Liknande trådar

  1. ÄL-test positivt
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-22, 21:59
  2. Test=POSITIVT
    By sussiesan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 21:22
  3. Positivt test
    By denna gång? in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 17:15
  4. Positivt test!
    By lyckliga me in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 07:18
  5. Positivt test
    By majblomma in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar