Kan inte bebisen röra sig mer!!
Komplikationer
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Kan inte bebisen röra sig mer!!

    Usch är så orolig, känner inte av bebisen så mkt längre, är dock bara i v.20 men har känt sen v.18 men nu har det vart lugnt ett pasr dagar och är nervös att det hänt något eller att barnet är dörr=(

    Kan man ha ont i brösten och foglossning trots att ens barn är dött?
    Nu tror jag inte att mitt barn är dött men man är så orolig, jag är ju inte ensam om det men vill bara veta, eller försvinner alla symptom när ens barn dör i magen?
  2. 1
    Kan inte bebisen röra sig mer!! Usch är så orolig, känner inte av bebisen så mkt längre, är dock bara i v.20 men har känt sen v.18 men nu har det vart lugnt ett pasr dagar och är nervös att det hänt något eller att barnet är dörr=(

    Kan man ha ont i brösten och foglossning trots att ens barn är dött?
    Nu tror jag inte att mitt barn är dött men man är så orolig, jag är ju inte ensam om det men vill bara veta, eller försvinner alla symptom när ens barn dör i magen?
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Slappna av, jag tror inte det är någon fara. Är du väldigt orolig så hör av dig till barnmorskan.
    Kan det vara så att du har en för liten eller missbildad livmoder? Det har jag. Då kommer bebisen i princip bara kunna ligga på ett sett när den börjar växa till sig. Inget farligt eller så. De enda är att man kan få göra ett kejsarsnitt när det är dags.

    Kram
  4. 2
    Slappna av, jag tror inte det är någon fara. Är du väldigt orolig så hör av dig till barnmorskan.
    Kan det vara så att du har en för liten eller missbildad livmoder? Det har jag. Då kommer bebisen i princip bara kunna ligga på ett sett när den börjar växa till sig. Inget farligt eller så. De enda är att man kan få göra ett kejsarsnitt när det är dags.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Hej=)
    Nu är det ett tag sen jag skrev inlägget och har hunnit till v.33+5 så nu rör sig bebben massor=D helt underbart!! kan varit så att moderkakan låg framför så jag inte kände sparkar osv..
    Okej, men du känner inte barnet så bra då?=/ Måste det bli kejsarsnitt för dig? Hoppas allt går fint å att du å bebis mår bra=) Kram å tack!
  6. 3
    Hej=)
    Nu är det ett tag sen jag skrev inlägget och har hunnit till v.33+5 så nu rör sig bebben massor=D helt underbart!! kan varit så att moderkakan låg framför så jag inte kände sparkar osv..
    Okej, men du känner inte barnet så bra då?=/ Måste det bli kejsarsnitt för dig? Hoppas allt går fint å att du å bebis mår bra=) Kram å tack!

Liknande trådar

  1. inte röra sig
    By suteki_da_ne in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 20:57
  2. Om att inte ha tid att röra
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:27
  3. INTE RÖRA GODISET
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 08:07
  4. inte röra chokladen
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 13:57
  5. Se men inte röra
    By -ballerina- in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar